Assistent/administratör till Avanzera Bemanning

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
2011-02-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistent/administratör till Avanzera Bemanning" (publicerad 2011-03-18) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Vi är ett privatägt bemanningsföretag med inriktningen erfaren personal inom områdena Ekonomi, Administration, Sälj/Marknad, Human Resource och Inköp/Logistik. Vi arbetar med uthyrning och rekrytering och har varit verksamma sedan 1998. För närvarande har vi ca 100 konsulter i vår konsultgrupp och omsättningen år 2010 uppgick till ca 42 MSEK.
En del av vår framgång beror på att vi erbjuder vår personal fast månadslön vilket är uppskattat hos både kunder och konsulter.
Vi söker en duktig assistent/administratör som kan avlasta våra konsultchefer i det administrativa arbetet kring anställningar och konsultuppdrag.

Publiceringsdatum
2011-02-15

Dina arbetsuppgifter
Till vårt team av konsultchefer söker vi nu en kollega som kan hjälpa oss att växa. Du kommer att vara involverad främst med våra konsulter, men även vara delaktig i affärerna. Rollen omfattar bland annat att:
• Skriva ut anställningsavtal
• Göra uppdateringar i affärssystemet gällande konsulter, kunder och uppdrag
• Genomgång och kontroll av fakturor samt avstämning mot tidrapporter
• Delta i planering och genomförande av konsult- och kundaktiviteter
• Vara kontaktperson gentemot leverantörer gällande lokal, telefoni, datorer, städning, frukt mm
• Inköp av förbrukningsvaror
Vår tanke är även att du kommer att kunna bli vår Superuser i affärssystemet Intelliplan och fungera som systemsupport till övriga anställda.
Kravprofil/bakgrund:
Vi tror att du är administrativt lagd och tycker om att arbeta i team, serva och vara behjälplig. Du är strukturerad och kan hantera flera olika uppgifter parallellt. I denna roll kommer du både att arbeta självständigt med egna ansvarsområden samt bli tilldelad uppgifter som måste lösas med kort varsel. Det är därför viktigt att du är flexibel och snabbt kan växla mellan arbetsuppgifterna. Din datavana är god och du har erfarenhet av att arbeta i Officepaketet samt gärna något affärssystem. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på svenska och det är en fördel om du även har goda kunskaper i engelska, framförallt i tal. Du har minst 5 års erfarenhet från administration och service.
Arbetstiden är 08.00 - 17.00.
Ansök genom att maila personligt brev och CV till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan "Assistent/administratör till Avanzera". Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-02-28
Ange följande referens när du ansöker: Ass/adm till Avanzera
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08 545 28 302 (Direkt nummer), platsansokan@avanzera.se

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
851090

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: