Assistent

Cj Sales / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cj Sales i Stockholm

Beskrivning av arbetsuppgifter:
Fakturera, skicka ut välkomstbrev, skriva ut material, svara i kundtjänsttelefonen, svara på brev och e-post samt hålla ordning och reda på vårt kontor. Det kan även bli aktuellt att utforma broschyrer och diverse blanketter.
Beskrivning av kvalifikationer:
Du ska vara arbetsam, ansvarsfull och punktlig. Utöver detta ser vi också gärna att du är glad, pigg och lätt att ha att göra med.
Du måste hantera det svenska språket i tal och skrift klanderfritt, ha god datavana och behärska fakturaprogrammet SPCS. Vi vill också att du ska kunna argumentera för din sak och inte vara rädd att säga nej när du svarar i kundtjänsttelefonen.
Till en början söker vi någon som kan arbeta vardagar 10.00-15.00, dvs 20 timmar i veckan. Denna tjänst kommer dock att övergå till 40 timmar i veckan inom sex månader.

Publiceringsdatum
2009-03-27

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid/Deltid

Tillträde
Snarast möjligt, gärna 1/4-09.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2009-04-03
Enbart skriftlig ansökan. Bifoga även löneanspråk.

Kontakt
Personalchef, Morgan Åström telefon: 08 - 735 56 02, cjsales@mail.org

Företag
Cj Sales

Adress
Cj Sales
Box 127
11631 STOCKHOLM

Kontorsadress
Renstiernasgatan 28

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7355602
E-postadress: cjsales@mail.org

Jobbnummer
424697

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cj Sales

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cj Sales: