Assistant Welcome Office Manager Clarion Hotel & Congress Sea U

Nordic Choice Commercial Services AB / Receptionistjobb / Helsingborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Nordic Choice Commercial Services AB i Helsingborg, Malmö, Kristianstad, Varberg, Växjö eller i hela Sverige

Clarion Hotel Sea U har Helsingborgs bästa läge med första parkett och en magisk utsikt. Tack vare passionerade medarbetare överträffar vi gästernas förväntningar. Genom att vara personliga och professionella levererar vi alltid service på högsta nivå. Vi ökar livskvaliteten för både medarbetare och gäster. Och vi har modet att tänka nytt. För vi vet att morgondagen bara är en god natts sömn bort.

Vi har en självklar målsättning att Clarion Hotel Sea U ska ha den mest passionerade personalen och den starkaste serviceandan i branschen. Vi söker därför kreativa och personliga talanger fyllda med passion som kan leverera en service utöver det vanliga.

Till hotellet söker vi nu ytterligare en talang: "Assistant Welcome Office Manager

Assistant Welcome Office Manager (Ass. WOM) rapporterar till Welcome Office Manager (WOM)

Publiceringsdatum
2022-05-17

Kvalifikationer
Minst 5 års erfarenhet av Hotell krävs.

Vi letar efter någon som älskar service ut i fingerspetsarna och brinner för att ge våra gäster en fantastisk upplevelse och det där "lilla extra". Du är en teamplayer och en trygg ledare och trivs att jobba i en miljö där alla arbetar tillsammans för att nå gemensamma mål. Vi ser gärna att du är van att jobba i högt tempo och har en "allt är möjligt" attityd samt brinner för merförsäljning.

Tjänsten innefattar ansvar för:

• Delegerat personalansvar för receptionister och night audits vid WOM frånvaro.
• Drift Fokus och att arbetsleda och utveckla receptionspersonalen tillsammans med WOM.
• I WOMs frånvaro, ytterst ansvarig för receptionen.

I tjänsten ingår:

• Att arbeta aktivt med mål/prognos - intäkt & kostnadsprognos och resultatansvar för sin avdelning.
• Personalansvar vilket innebär schemaläggning, upplärning, utbildning, utvecklingssamtal och löneredovisning. Utbildningar i samråd med WOM.
• Ass. WOM arbetar tillsammans med WOM fram rutiner för avdelningen och ansvarar för att dessa efterlevs.
• Arbetar tillsammans med WOM aktivt för att nå uppsatta mål .
• Att aktivt ta del av information från WOM.
• Ass. WOM skall till 100% samarbeta med WOM.
• Regelbundna möten med WOM gällande utvecklingsarbetet.
• Ass. WOM är med i rekryteringsprocessen inom avdelningen med WOM och OP- Mgr.
• Ass. WOM arbetar aktivt med personalfrågor inom avdelningen.
• Ansvarar för planering och genomförande av personalaktiviteter, minimum 2 ggr / år.
• Ass. WOM ansvarar för merförsäljning inom Receptionen
• Ass. WOM ansvarar för att reklamationer behandlas på korrekt sätt och uppföljning av dessa inom sin avdelning.
• Ass. WOM ansvarar för att beställningar av kontors- och andra förbrukningsvaror tillhörande Receptionen görs.
• Att hela avdelningen aktivt använder hotellets kund uppföljningssystem.
• Ansvarig för att Remaining Amounts faktureras ut i tid.
• Att företagets policies efterlevs så som exempelvis klädpolicy.
• Innefattar helgtjänstgöring enligt schema.
• Tillsammans med WOM godkänner om fakturering är tillåten för logi. Detta görs i samråd med grupp & konferensbokning enl gängse rutin.
• Ansvarig för att avdelningen arbetar med korrekt information gällande Choice Club, We Care och andra ev Nordic Choice produkter.
• Ansvarar för att hålla receptionsområdet i bästa skick efter givna instruktioner.
• Ass. WOM ansvarar tillsammans med andra supervisor för att den egna avdelningen har korrekt och relevant information gällande arrangemang i huset i god tid före genomförandet
• Övriga arbetsuppgifter som tilldelats av WOM.

Känner du att detta är något för dig! Tveka inte utan sök direkt. Tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Sysselsättningsgrad: Tjänsten är 100% 5 dagar i veckan
Arbetstider: 5 dagar i veckan
Lön: Fast månadslön HRF
Tillträde: April 2022 eller enligt ök. Intervjuer sker löpande.
Vid frågor: Madeleine.ramsell@choice.se

Varaktighet, arbetstid
• -

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-05-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Nordic Choice Commercial Services AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Nordic Choice Commercial Services AB (org.nr 556106-6050)

Arbetsplats
Clarion Hotel & Congress Sea U

Jobbnummer
6653420

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Nordic Choice Commercial Services AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Nordic Choice Commercial Services AB: