Assistant Till Ett Välkänt Företag
Ryska Posten Bemanning / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ryska Posten Bemanning i Stockholm,
Solna,
Sundbyberg,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Ryska Posten Bemanning söker för vår kunds räkning en assistent som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start omgående. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.
OM TJÄNSTEN
Nu söker vi en assistent till vår kund som är ett välkänt företag som arbetar inom riskhantering för sina kunder inom olika branscher. Företaget har ett starkt engagemang till sina kunder och ett stort utbud av olika expertis och resurser. Kontoret är beläget i ljusa lokaler med fin utsikt i centrala Stockholm.
Som assistent kommer du att arbeta nära företagets VD och stötta med administrativa arbetsuppgifter såsom framställa presentationer, kalenderbokningar, resebokning och planera event. Du kommer även stötta företagets CEO vid behov med administrativa uppgifter. Tjänsten är en koordinerande, assisterande och supportande roll med allt ifrån traditionella assistentuppgifter till mer kreativa projektuppgifter. Tjänsten är på heltid, tillsvidare och arbetstiderna är måndag-fredag sedvanliga kontorstider. Önskemålet är att du kan starta omgående.
Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som konsult hos vår kund.
Publiceringsdatum2019-05-16ArbetsuppgifterSom assistent kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som att:
• Hantera och samordna kalendrar, resor och möten
• Arrangera event och mässor
• Förbereda inför mötet
• Förbereda material och presentationer
• Kontakt med leverantörer
• Stötta kollegor vid behov, exempelvis i reception eller administrativa uppgifter
VI SÖKER DIG SOM
• Har tidigare arbetat med administration och service, exempelvis som receptionist eller Office Assistant
• Har en god IT-vana samt goda kunskaper inom Officepaketet
• Kan uttrycka sig väl på svenska och engelska i både tal och skrift
Som person är du driven, professionell och serviceinriktad. Vidare är du proaktiv, strukturerad och flexibel. Du trivs med att arbeta i ett högt tempo och kan arbeta systematiskt för att nå resultat.
ÖVRIG INFORMATION
• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på
rekrytering@rpbemanning.seVaraktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2019-11-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktMatilda Örtenmark Nilsson
matilda.ortenmark.nilsson@rpbemanning.seFöretagRyska Posten Bemanning
AdressRyska Posten Bemanning
Sandhamnsgatan 63
11528 Stockholm
KontorsadressSandhamnsgatan 63, Stockholm
Jobbnummer 4791671
Observera att sista ansökningsdag har passerat.