Assistant Store Manager
Shurgard Sweden AB / Ekonomichefsjobb / Solna
2009-08-20
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistant Store Manager" (publicerad 2010-05-20) ⬅️
Visa alla ekonomichefsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Shurgard Sweden AB i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Järfälla eller i
hela Sverige Shurgard Self Storage är marknadsledare i Europa inom self storage lösningar för företags- och privatkunder. Shurgard grundades 1994 och har 187 anläggningar med över 500 anställda i sju europeiska länder. I augusti 2006 blev Shurgard ett dotterbolag till Public Storage som är världens största ägare och aktör inom self storage, med över en miljon kunder och mer än 2100 anläggningar i 38 stater i USA.Vi är angelägna om att satsa på våra medarbetare och på kompetensutveckling på alla nivåe . Shurgard Sweden AB etablerades 1998 och har idag 29 anläggningar i Stockholm, Malmö och Göteborg och ca 70 anställda. Omsättningen i Sverige uppgick 2008 till ca 250 Mkr. Vi söker nu efter duktiga och självgående personer som vill spela med i vårt lag.
Assistant Store Manager
Stockholm
Ansvarsområde:
• Assistant Store Manager ansvarar för att den dagliga verksamheten utförs, inklusive administrativa uppgifter, så att verksamhetens mål uppnås.
• Du har erfarenhet från försäljningsverksamhet och har en god känsla och kunskap för kundservice.
• Du blir kundens första kontakt med Shurgard och genom ditt specialistkunnande på området och goda känsla för kundservice ger du den bästa service till kunderna när det gäller förvaringslösningar och försäljning av flyttillbehör
• Du kommer att arbeta i ett högt tempo både med detaljfrågor och med ansvar för den övergripande verksamheten och se till att anläggningen ger ett gott intryck.
• Du kommer också att ansvara för att följa upp förfrågningar och sena betalare.
För att lyckas i arbetet som Assistant Store Manager vill vi att du har följande profil:
• Du arbetar idag inom handel eller service och har minst två års erfarenhet från branschen samt genuint intresse och kunskap för försäljning och kundservice
• Stark drivkraft och engagemang i jobbet och lätt för att kommunicera med kunder och kollegor
• Du är flexibel och har förmåga att arbeta med flera uppgifter samtidigt i en dynamisk miljö
• Du har en vilja till förändring och att lära nytt
• Duktig på att planera ditt arbete och din dag
• Du är målinriktad, har en vilja att komma till avslut och är resultatfokuserad
• God datavana och intresse att lära nya system
• Grundläggande kunskaper i engelska
• Du kommer att arbeta på olika anläggningar
Shurgard erbjuder dig ett omväxlande arbete i ett expanderande företag inom detaljhandeln, med fokus på försäljning och kundservice. Möjlighet till utveckling och ett företag präglad av hög teamkänsla
Publiceringsdatum2009-08-20Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2009-09-13
Välkommen med din ansökan så snart som möjligt dock senast den 13 september, 2009 till
ann-sofie.dahlstrom@shurgard.se Vänligen ange att du söker tjänsten i Stockholm.
Ansökan kan skickas till e-postadress:
ann-sofie.dahlstrom@shurgard.seKontaktAnn-Sofie Dahlström, 08-4701444
FöretagSHURGARD SWEDEN AB
AdressSHURGARD SWEDEN AB
Box 36
17111 SOLNA
KontorsadressSolnavägen 21
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-4701400
Faxnummer: 08-4701455
Jobbnummer 493979
Observera att sista ansökningsdag har passerat.