Assistant project manager till Sweco environment i Jönköping
Framtiden AB / Byggjobb / Jönköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Framtiden AB i Jönköping,
Aneby,
Habo,
Mullsjö,
Vaggeryd eller i
hela Sverige Är du en strukturerad och driven person? Har du en examen mot VA och vill börja arbeta på ett väletablerat företag med en god plattform för utveckling? Vi har tjänsten för dig!
Dina arbetsuppgifter
Som assisterande projektledare tillhör du området "Environment" och teamet i Jönköping består i dagsläget av 12 personer. Du kommer att arbeta mot Jönköping med omnejd i första hand, men resor till andra kontor i Götalands län kan förekomma. Dina arbetsuppgifter kommer under din introduktion att fokuseras på att underlätta och assistera för de mer seniora projektledarna. Detta sker bland annat i form av att ta fram handlingar och kommunicera information till övriga projektgruppen.
Mer information ges vid ett intervjutillfälle.
Om företaget
Sweco planerar och utformar framtidens samhällen och städer. Resultatet av vårt arbete blir hållbara byggnader, effektiv infrastruktur och tillgång till el och rent vatten. Med 14 500 medarbetare i Europa kan vi erbjuda våra kunder rätt kompetens för varje sammanhang. Vi genomför uppdrag i 70 länder varje år. Sweco är det ledande konsultföretaget inom teknik och arkitektur i Europa med en omsättning på cirka 16,5 miljarder SEK. Företaget är noterat på Nasdaq Stockholm.
Din profil
Då du går in i en projektledarroll är det viktigt att du motiveras av att driva såväl kollegor och projekt framåt. Du har en god analytisk förmåga, och ser lösningar framför problem!
Skallkrav:
Högskoleingenjör mot VA
Svenska och engelska i tal och skrift
Goda kunskaper i MS Office
Meriterande:
Kunskaper i MS Project
Tidigare arbetslivserfarenhet inom branschen
Om oss
Som anställd på Framtiden AB kan du känna dig trygg. Samtliga av våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.
Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter - hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.
För denna tjänst kommer du under en inledande period vara anställd genom oss på Framtiden för att sedan gå över och bli anställd direkt hos kundföretaget.
Villkor
Omfattning:
Heltid, dagtid
Startdatum:
Enligt överenskommelse
Lön:
Enligt överenskommelse
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid, mer än 6 månader
Publiceringsdatum2017-12-20ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-01-26
Ange följande referens när du ansöker: 14430
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktSofie Mellin
sofie.m@framtiden.com 0723015314
FöretagFramtiden AB
AdressFramtiden AB
Borgmästargränd 1D
55320 Jönköping
KontorsadressBorgmästargränd 1D
Jobbnummer 3865900
Observera att sista ansökningsdag har passerat.