Assistant Manager Pelican Self Storage

Retail Knowledge / Säljarjobb / Stockholm
2016-05-27
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistant Manager Pelican Self Storage" (publicerad 2016-06-20) ⬅️


Visa alla säljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Retail Knowledge i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Swedish Pelican Self Storage AB
utvecklar, äger och driver, lättillgängliga och säkra förråd 1-36m² för
privatpersoner och företag. Swedish Pelican Self Storage hette tidigare
SelStor AB som bildades 2006 av personerna som introducerade och byggde
upp det mest kända selfstorage-företaget i Europa. I december 2012
förvärvades SelStor av danska Pelican Self Storage och blev därmed den
näst största selfstorage-aktören i Norden. Med sina 37 anläggningar är
företaget representerat i Danmark, Sverige och Finland. För ytterligare
information läs mer på www.pelicanselfstorage.se

Retail Knowledge söker för Pelican Self Storage:

Assistent Manager Stockholm

Publiceringsdatum
2016-05-27

Om tjänsten
Till vår anläggning söker vi inspirerande ställföreträdande anläggningschef. Kanske jobbar du som som säljare idag och vill utvecklas och ta steget vidare i karriären. Vi söker en säljare som kan ta sig an butiksansvaret med mycket energi och hög service, vi vill att du driv driva vår försäljning och ta hand om våra kunder!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att hyra ut förrådsutrymmen, sälja flyttmaterial, ta hand om viss administration samt att ge våra kunder absolut bästa service. Rollen innebär mycket kundkontakt och en mix av försäljning och adminuppgifter.

Kvalifikationer
Vi är mycket måna om att våra butiker ska ha en vänlig, kundorienterad och professionell atmosfär. Vi söker därför dig som tycker om och är duktig på att skapa goda kundrelationer och som gillar att ge förstklassig service. Arbetet är självständigt, och det krävs att du tycker om att ta initiativ, att du är noggrann och ansvarsfull. Du har goda kunskaper i svenska och engelska, och god datavana med kunskap i Office-paketet. Har du erfarenhet från liknande roller inom handel eller servicesektorn är det ett plus. I denna befattning krävs också att du har körkort.

Tillträde: Omgående
Omfattning: 50%
Plats: Stockholm Norr
Lön: Grundlön + ev bonus

Rekryteringsprocessen
Så här går det till:
Efter det att du ansökt kommer vi att matcha din profil emot tjänstens kravprofil.
De som matchar kommer att intervjuas av ansvarig chef från Pelican
Därefter kommer de som är bäst lämpade att erbjudas en anställning hos Pelican
Har du frågor eller funderingar så kan du kontakta rekryteringsansvarig Jan-Inge på jan-inge@retailknowledge.se
Observera att vi inte tar emot ansökningar via mail. Endast via vårt rekryteringsverktyg www.retailknowledge.se

Varaktighet, arbetstid
Heltid. Tillsvidare.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-12
Ange följande referens när du ansöker: 3097128268
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Retail Knowledge

Adress
Retail Knowledge
Nybrogatan 7
11434 Stockholm

Kontorsadress
, Stockholm

Jobbnummer
2873219

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Retail Knowledge

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Retail Knowledge: