Assistant Coordinator Internationell koncern
Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna,
Sundbyberg,
Stockholm,
Danderyd,
Lidingö eller i
hela Sverige Till ett konsultuppdrag som beräknas pågå ca 1 år söker vi en Assistant Coordinator. Uppdraget ska påbörjas omgående.
Kunden är ett världsledande läkemedelsföretag med huvudkontor i USA och verksamhet runt om i hela världen. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är i Stockholm/Solna där arbetsplatsen för denna tjänst är.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.
Publiceringsdatum2011-12-13Dina arbetsuppgifter• Administrativt stöd för en avdelning/affärsenhet
• Kontaktperson för avdelningen och samordna pågående processer för avdelningen
• Uppdatera adress- och distributionslistor
• Administrera utskick och leveranser
• Arkivering, utveckla databaser, budgetuppföljning
• Fakturering och betalningar, utföra beställningar i SAP
• Kontaktperson gentemot externa leveranörer
• Deltaga i olika projekt samt ansvara för samordningen av projektgrupper
• Sköta allt praktiskt kring introduktion av nyasntällda, utbildning, vägledning etc
• Agendahantering
• Göra PowerPoint presentationer
• Resebokning, mötes bokning och samordning av telefonkonferenser
• Hantera inkommande telefonsamtal och mail
• Samordna lokala och internationella möten
• Ordna boende till besökare
• Arrangera möten med mötesrum, catering och övrig utrustning
Bakgrund• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i internationell miljö
• Mycket goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• Van att arbeta med Powerpoint, Excel och Word
• Gymnasiekompetens eller högre
• Har du kunskap i de nordiska språken är det en merit samt om du har arbetat i SAP.
Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och snabbt växla mellan olika uppgifter. Du är proaktiv och van att ligga steget före i planeringen.
Så ansöker duÄr det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Din ansökan mailar du snarast möjligt till
platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Assistant Coordinator. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.
Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2012-01-11
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress:
platsansokan@avanzera.seKontaktPernilla Molin, 08-545 28 302
FöretagAVANZERA BEMANNING
AdressAVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM
KontorsadressVasagatan 15-17
Stockholm
KontaktuppgifterTelefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress:
platsansokan@avanzera.se Jobbnummer 1104471
Observera att sista ansökningsdag har passerat.