Assistant Coordinator Internationell koncern

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Solna
2011-11-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistant Coordinator Internationell koncern" (publicerad 2011-12-13) ⬅️


Visa alla administratörsjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Till ett konsultuppdrag som beräknas pågå ca 1 år söker vi en Assistant Coordinator. Uppdraget ska påbörjas omgående.
Kunden är ett världsledande läkemedelsföretag med huvudkontor i USA och verksamhet runt om i hela världen. Huvudkontoret för den nordiska verksamheten är i Stockholm/Solna där arbetsplatsen för denna tjänst är.
Som konsult i Avanzera har du fast månadslön och betald semester.

Publiceringsdatum
2011-11-30

Dina arbetsuppgifter
• Administrativt stöd för en avdelning/affärsenhet
• Kontaktperson för avdelningen och samordna pågående processer för avdelningen
• Uppdatera adress- och distributionslistor
• Administrera utskick och leveranser
• Arkivering, utveckla databaser, budgetuppföljning
• Fakturering och betalningar, utföra beställningar i SAP
• Kontaktperson gentemot externa leveranörer
• Deltaga i olika projekt samt ansvara för samordningen av projektgrupper
• Sköta allt praktiskt kring introduktion av nyasntällda, utbildning, vägledning etc
• Agendahantering
• Göra PowerPoint presentationer
• Resebokning, mötes bokning och samordning av telefonkonferenser
• Hantera inkommande telefonsamtal och mail
• Samordna lokala och internationella möten
• Ordna boende till besökare
• Arrangera möten med mötesrum, catering och övrig utrustning

Bakgrund
• Några års erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i internationell miljö
• Mycket goda kunskaper i engelska, tal och skrift
• Van att arbeta med Powerpoint, Excel och Word
• Gymnasiekompetens eller högre
• Har du kunskap i de nordiska språken är det en merit samt om du har arbetat i SAP.
Som person är du serviceminded, prestigelös och van att arbeta självständigt. Du kan hantera olika arbetsuppgifter parallellt och snabbt växla mellan olika uppgifter. Du är proaktiv och van att ligga steget före i planeringen.

Så ansöker du
Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Din ansökan mailar du snarast möjligt till platsansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Assistant Coordinator. Ansökningshandlingarna behandlas vartefter de kommer in.

Arbetstider och omfattning
Visstidsanställning 6 månader eller längre
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2011-12-12
Ange följande referens när du ansöker: Assistant Coordinator
Ansökan kan skickas till e-postadress: platsansokan@avanzera.se

Kontakt
Pernilla Molin, 08-545 28 302

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17
Stockholm

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: platsansokan@avanzera.se

Jobbnummer
1093552

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: