Assistant Controller

Intergiro Intl AB (publ) / Ekonomiassistentjobb / Kalmar
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Kalmar, Mörbylånga, Borgholm, Nybro, Torsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Intergiro Intl AB (publ) i Kalmar, Stockholm, Uppsala eller i hela Sverige

Är du en erfaren och analytisk Ekonom, med erfarenhet av en internationell arbetsmiljö?
Trivs du dessutom i en expansiv, rörlig och föränderlig organisation, då kan detta vara tjänsten för dig!
Företaget
Intergiro är ett Fintech bolag, med ett syfte - vi hjälper företag att växa!
Med innovation som en av våra största drivkrafter, utvecklar vi framtidens digitala banktjänster. Med teknik och flexibilitet i fokus bygger vi en fullständig plattform, för betalkonton i flera valutor, kortutgivning och kortinlösen för Visa och Mastercard.
Intergiro har kontor i Stockholm, Uppsala, Kalmar, Lissabon, Minsk, Gdynia och Marbella. Du kommer att arbeta i vårt Controller Team, i Kalmar med inriktning på avräkning av kortinlösen.
Du kommer även arbeta med resultatanalyser för tjänster, produkter och prismodeller.
Arbetsbeskrivning
I rollen som Assistant Controller ansvarar du för företagets dagliga redovisning till online-butiker. I dina arbetsuppgifter ingår avstämningar, resultatanalyser och intern rapportering. Du kommer utöver det vara behjälplig till andra funktioner inom controllerteamet.
Företaget lyder under Finansinspektionen och det ingår i rollen att ta fram underlag för att tillgodose myndigheter med underlag och rapporter.

Publiceringsdatum
2021-05-14

Kvalifikationer
Vi söker dig som har en utbildning inom ekonomi, redovisning och/eller erfarenhet som anses motsvarande. Du ska även ha mycket goda kunskaper i Excel, kunna skapa egna rapporter och arbetssätt för att underlätta ditt arbete och utveckla avstämningar och analyser i framtiden.
Meriterande är goda kunskaper inom elektronisk handel i en internationell miljö. Koncernspråket är engelska och det krävs att du kommunicerar obehindrat på svenska och engelska, muntligt såväl som skriftligt.
Du är noggrann, ansvarstagande och har en god samarbetsförmåga. Då du förväntas att aktivt driva utveckling och effektivisering av våra processer, rutiner och arbetssätt inom segmentet krävs att du är nyfiken, analytisk och självgående.
Anställningsform: Heltid, tillsvidare med 6 månaders provanställning
Tillträde: Omgående eller enl. ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-06-01

Adress
Intergiro Intl AB (publ)
Polhemsgatan 1, Företagshuset
39239 Kalmar

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Assistant Controller".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Intergiro Intl AB (publ) (org.nr 556965-3537)
Polhemsgatan 1, Företagshuset (visa karta)
392 39  KALMAR

Ansökan
E-post: johanna@intergiro.com

Arbetsplats
Kalmar

Jobbnummer
5723312

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Intergiro Intl AB (publ)

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Intergiro Intl AB (publ):