Assistant avdelningschef Starbucks, Arlanda

Scandinavian Service Partner / Ekonomichefsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Scandinavian Service Partner i Sigtuna, Uppsala, Stockholm, Borås, Ale eller i hela Sverige

Starbucks grundades 1971 i Seattle och har sedan dess jobbat med att på etiskt vis köpa de bästa kaffebönorna som går att finna och rosta dem till perfektion. Inspirationen kommer från Italien som Howard Schultz (nuvarande chairman, president och CEO) besökte 1983. Han fick där visionen om att ta med en del av denna rika kaffekultur hem till USA och skapa a third place, en plats mellan hem och jobb där man kan ha en stund för sig själv eller umgås med vänner och familj.

Idag, med över 18 000 kaféer i 62 länder, är Starbucks världens främsta kafferosteri och återförsäljare av högkvalitets-kaffe.
Vi har nu en spännande möjlighet för dig som har ledarerfarenhet i servicebranschen, att få leda ett nytt Starbucks team på Arlanda.

Vi söker dig som glad och entusiastisk och älskar kundkontakt. Du behöver vara passionerad över att utveckla människor och trivas bäst när du är med dina medarbetare i driften.

En Assistant Store Managers Ansvarsområden består bland annat av:
Dagliga driften av butiken; planera och utföra skift
Inspirera och utveckla medarbetare
Vara med och skapa och bibehålla vår unika ?Starbucks Experience?
Vara med och skapa bra arbetsmiljö som bidrar till hela teamets förmåga att leverera
Budget och ekonomiska mål
Personalfrågor som tex rekrytering, bemanning, schemaläggning
Säkerhet, hygien, miljö och hälsa i butiken

Du bör:
Kunna inspirera människor i din närhet; gäster och medarbetare
Brinna för service i världsklass (ständigt överträffa kundens förväntningar)
Trivas med att jobba i drift
Självgående kunna sköta den dagliga driftverksamheten
Kunna jobba effektivt i högt tempo
Kunna hålla många bollar i luften samtidigt
Tillsammans med Store Manager kunna leda och utveckla ett team
Ha erfarenhet av att leda i servicebranschen
Vara en bra kommunikatör
Älskar att vara bland människor och vara utåtriktad
Kunna arbeta mot ekonomiska mål
Vara resultatorienterad
Kunna arbeta oregelbundna tider
Kunna svenska flytande och ha mycket goda kunskaper i engelska, både i tal och i skrift

Inom Scandinavian Service Partner arbetar vi aktivt med internrekrytering och för rätt person finns det möjlighet till utveckling inom företaget.

SSP är med i VISITA och har kollektivavtal med HRF och Unionen.

Publiceringsdatum
2013-11-08

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-11-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökan
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.

Företag
Scandinavian Service Partner

Adress
Scandinavian Service Partner
Box 67 / Personalavdelningen
19045 Stockholm-Arlanda

Kontorsadress
Arlanda flygplats
Stockholm - Arlanda

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-7977500
Faxnummer: 08-7977550

Jobbnummer
1698591

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Scandinavian Service Partner

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Scandinavian Service Partner: