Assistanssamordnare / Kundansvarig
Vård & Personlig Assistans i / Administratörsjobb / Örebro
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Örebro,
Kumla,
Hallsberg,
Nora,
Lindesberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Vård & Personlig Assistans i i Örebro,
Kristinehamn eller i
hela Sverige Vård & personlig assistans i Svealand AB erbjuder funktionshindrade individer personlig assistans enligt LSS, lagen om stöd och service till vissa funktionshindrade.
Vi söker en assistanssamordnare- kundansvarig med erfarenhet, rätt attityd och känsla för service och intresse av att arbeta med människor
Publiceringsdatum2016-08-17Dina arbetsuppgifterDin huvuduppgift är att samordna den personliga assistansen för våra kunder. Det innebär att du planerar hur assistansen ska utföras utifrån våra kunders önskemål och ansvarar för personalfrågor. Dina arbetsuppgifter är varierande men omfattar huvudsakligen kontakter med kunder, arbetsledare och personliga assistenter.
Du arbetar även gentemot Försäkringskassan och kommuner, fackliga organisationer och andra instanser i vårt samhälle.
KvalifikationerVi söker dig som har erfarenhet av att arbeta med kundservice, personaladministration eller liknande arbete. Har du erfarenhet av personlig assistans eller annan koppling till personer med funktionsnedsättningar är det ett stort plus.
Du är utbildad socionom, beteendevetare personaladministratör, eller likvärdigt. Det är meriterande (krav) att du har erfarenhet från LSS området.
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid/Deltid
50% deltidstjänst med eventuell möjlighet till heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duKlicka på denna länk för att göra din ansökanAnsökan kan skickas till e-postadress:
kontakt@minassistans.seFöretagVård & Personlig Assistans i
AdressVård & Personlig Assistans i
Parklyckevägen 1
70228 Örebro
KontorsadressSveavägn 2 A
Örebro
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0730 320 290
E-postadress:
kontakt@minassistans.se Jobbnummer 2998793
Observera att sista ansökningsdag har passerat.