Assistanssamordnare; Alminia AB; Linköping

Alminia AB / Administratörsjobb / Linköping
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Finspång, Motala eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Alminia AB i Linköping, Mjölby, Åtvidaberg, Motala, Norrköping eller i hela Sverige

Alminia söker nu en samordnare till vårt kontor i Linköping. Tjänsten innebär att du ska vara spindeln i nätet kring våra kunder och medarbetare, du kommer att ha en operativ, aktiv och närvarande roll gentemot våra kunder och medarbetare för att kunna ge den i särklass bästa personliga assistansen.

Arbetsuppgifter/kravspecifikation kund- och personalsamordnare:

• Upprätta nya avtal
• Rekrytera medarbetare samt ansvara för schemaläggning och bemanning
• Ansvara för kundernas beslut och dokumentation
• Delta i säljorganisationen
• Delta i hälso- och arbetsmiljöarbetet
• Delta i APT möten
• Samt diverse kontorsarbete
• Handha myndighetskontakter

Du bör ha erfarenhet av liknande arbete och körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, håller många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.

Maila din ansökan till; tarja.sodersten@alminia.se

Arbetstider och omfattning:
Tillsvidare, sex månaders provtid
Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap

Tjänsten startar:
Enligt överenskommelse

Ersättning:
Månadslön, fast

Sista dag att ansöka är 2017-05-15

Varmt välkommen med din ansökan, löneanspråk, CV och Personliga Brev

Ange referens "Samordnare, Linköping"

Arbetsgivare
Alminia AB
Sparregatan 2
582 21 LINKÖPING
Telefonnummer: 013-134 134
E-postadress: tarja.sodersten@alminia.se

Du bör ha erfarenhet av liknande arbete och körkort är ett krav.
Vi välkomnar dig som är drivande, kommunikativ, handlingskraftig, organiserad, håller många bollar i luften, social och trivs i en företagskultur där man tar initiativ och är flexibel.

Alminia AB (tidigare Svensk Personlig Assistans AB) grundades 1995 och är assistansanordnare för personer med funktionshinder som har rätt till personlig assistent (enligt LSS och Socialförsäkringsbalken). Vi har ca 550 medarbetare i hela landet och finns på tolv orter i Sverige.

Varaktighet, arbetstid
Arbetstider och omfattning: Tillsvidare, sex månaders provtid Heltid, måndag - fredag (dagtid) samt beredskap Tjänsten startar: Enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2017-04-24

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2017-05-15

Företag
Alminia AB

Adress
Alminia AB
Järnvägsgatan 26A
17235 Sundbyberg

Kontorsadress
Järnvägsgatan 26A

Jobbnummer
3456178

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Alminia AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Alminia AB: