Assistanskoordinator till Helsingborg
Assist Kompaniet Sverige AB / Administratörsjobb / Helsingborg
2018-05-22
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Assistanskoordinator till Helsingborg" (publicerad 2019-04-17) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Helsingborg,
Bjuv,
Åstorp,
Höganäs,
Landskrona eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Assist Kompaniet Sverige AB i Helsingborg,
Landskrona,
Lomma,
Lund,
Burlöv eller i
hela Sverige Vi söker en administratör, hos oss kallad assistanskoordinator, till huvudkontoret i Helsingborg. Som assistanskoordinator är du garanten för det allra viktigaste: en människas rätt till ett eget och innehållsrikt liv. Du ser till administrationen och genomförandet av uppdraget genom att lägga arbetstidsscheman och tillse bemanningen, upprätta genomförandeplaner och kontrollera den månadsvisa redovisningen av utförd assistans. Du är den viktigaste länken mellan företaget och kunden, vår främsta representant för de värderingar och metoder som styr vårt arbete.
Som assistanskoordinator ingår det även i tjänsten att du följer upp uppdraget genom hembesök och möten på kontoret. Du ser till arbetsgivarens löpande ansvar för arbetsmiljö och semesterplanering.
Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet och utbildningsbakgrund. Du tycker om ditt jobb och har helt enkelt en hög arbetsmoral. Du är öppen i kommunikationen med oss och kunden samtidigt som du bryr dig om kundens önskemål och välbefinnande. För oss är det viktigt att du har förmågan till självständigt lärande och konsekvensanalys. Vi vill att du har god förmåga till att lyssna in kundens önskemål och tycker att noggranhet är viktigtare att hinna med så mycket som möjligt.
Erfarenhet av LSS-lagstiftningen är meriterande men inte nödvändigt eftersom du kommer få en introduktion av oss. Däremot vill vi att du självmant klarar av att fördjupa dina kunskaper.
Assist Kompaniet är en rikstäckande anordnare som erbjuder service för både barn och vuxna. Med utgångspunkt från huvudkontoret i Helsingborg går varje arbetsdag ut på ordentlig assistans som ger trygghet för såväl anställda som kunder. Vårt engagemang är sådant att vi inte nöjer oss innan målet är uppnått - det avspeglar sig bland annat i vårt intressepolitiska engagemang men också i att vi möter varje utmaning med full kraft för kundens bästa.
Som personal är du väl förankrad i organisationen. Den digitala plattformen gör att du enkelt hittar det du söker och har företaget med dig i fickan så länge din mobil inte är för stor. Assist Kompaniet är noga med den redovisning du omfattas av, och det gör i sin tur att du kan vara trygg i arbetets vardag. I slutändan ska du kunna lägga kraft och energi på det viktigaste: assistansen och medmänniskan som berörs av den.
Administrationen erbjuder flera olika språkkunskaper och välkomnar kunder och anställda med alla bakgrunder.
Publiceringsdatum2018-05-22ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2018-07-21
Ange följande referens när du ansöker: KOO18
KontaktMark Norin
mark@assistkompaniet.se 0107036608
FöretagASSIST KOMPANIET SVERIGE AB
AdressASSIST KOMPANIET SVERIGE AB
Gasverksgatan 15
25225 HELSINGBORG
KontorsadressGasverksgatan 15
Jobbnummer 4159286
Observera att sista ansökningsdag har passerat.