Ass/Office Manager, City, 75%, uppdr/rekrtering

Avanzera Bemanning / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Avanzera Bemanning i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Till ett långt uppdrag som kan leda till anställning hos kunden söker vi en assistent/Office Manager.
Din arbetsplats blir hos ett danskägt börsnoterat fastighetsbolag som är nyetablerat i Sverige. Arbetsplatsen är i centrala Stockholm. På kontoret i Stockholm arbetar för närvarande 4 personer.
Arbetstiden är 09.00 - 15.30 med 30 minuters lunch, motsvarar 75% tjänst.
Vi söker dig som är duktig på administration och som kan ta ansvar för att allt det praktiska på kontoret fungerar. Tjänsten är ny och företaget är nyetablerat vilket innebär att det finns stort utrymme för egna initiativ till utveckling och förbättring.

Publiceringsdatum
2008-04-21

Dina arbetsuppgifter
Arkivansvar vilket innebär arkivering av ritningar, köpeavtal, prospect etc. Ta fram underlag vid förvärvsanalyser, t ex kreditupplysningar, årsredovisningar, kartor, foton, detaljplaner m.m. Du kommer även att skriva informationsbrev, sköta registrering i olika databaser samt vara behjälplig med att utforma brev/information till leverantörer och hyresgäster. Du kommer även att sköta hotell- och resebokning samt'bokning av olika konferensarrangemang.
Tjänsten innebär även att fungera som Office Manager vilket innebär att se till att allt det prakiska på kontoret fungerar med inköp av kaffe, frukt, vatten m.m. samt arrangera luncher och andra aktiviteter. Även kontakter med leverantörer såsom städfirma, hantverkare, felanmälan på kontorsmaskiner o dyl.
Du ansvarar även för att det är ordning och reda på kontoret och i dom gemensamma lokalerna.
I tjänsten ingår även enklare arbetsuppgifter såsom kopiering, posthantering, sortering, hantering av utskick, inscanning av dokument m.m.
Som person är du glad och trevlig och brinner för att ge service. Du är professionell i ditt agerande och är duktig på att lösa olika situationer som kan uppstå samt har blick för vad som behöver göras. Du har förmågan att ligga steget före i ditt arbete vilket ställer krav på planering och framförhållning. Du är prestigelös vilket t ex kan innebära att du inte är främmande för att plocka ur diskmaskinen eller snygga till bordet i konferensrummet.
Baskunskaper i engelska är ett krav.
Tjänsten ska tillsättas snarast möjligt men viktigast är att du är rätt person. Är det något du undrar över är du välkommen att ringa nedanstående kontaktperson. Vi behandlar ansökningshandlingarna vartefter de kommer in och tjänsten kan tillsättas innan sista ansökningsdag i annonsen.
Din ansökan mailar du till ansokan@avanzera.se . Märk din ansökan Assistent/Office Manager fastighetsbolag.
Om Avanzera Bemanning
Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering inom områdena kontor/administration, ekonomi och sälj/marknad. Vår inriktning är personal med hög kompetensnivå och lång erfarenhet. Vi är medlemmar i Almega – Bemanningsföretagen och är ett auktoriserat bemanningsföretag.

Arbetstider och omfattning
Tillsvidare
Deltid
Tillsvidare, vardagar 09.00 - 15.30, 75%.

Ersättning
Fast lön
Månadslön, var god ange löneanspråk.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2008-04-28
Märk din ansökan Assistent/Office Manager fastighetsbolag.
Ange följande referens när du ansöker: Office Manager fastighetsbolag
Ansökan kan skickas till e-postadress: ansokan@avanzera.se

Kontakt
Ingrid Beckman, 08-545 28 303

Företag
AVANZERA BEMANNING

Adress
AVANZERA BEMANNING
Box 853
10137 STOCKHOLM

Kontorsadress
Vasagatan 15-17

Kontaktuppgifter
Telefonnummer: 08-545 28 300
E-postadress: peter.ahlander@avanzera.se

Jobbnummer
198317

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Avanzera Bemanning

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Avanzera Bemanning: