Aspia söker en supporttekniker till first line!
 Workz Sweden AB / Kundservicejobb / Stockholm
 Observera att sista ansökningsdag har passerat.
 
   Visa alla kundservicejobb i Stockholm, 
Solna, 
Lidingö, 
Sundbyberg, 
Danderyd eller i 
hela Sverige Visa alla jobb hos Workz Sweden AB i Stockholm, 
Solna, 
Lidingö, 
Sundbyberg, 
Huddinge eller i 
hela Sverige   Vill du utvecklas inom IT-support i en social och sammansvetsad grupp? Aspia söker nu en supporttekniker som vill ta nästa steg i sin karriär och växa tillsammans med oss. 
Om rollen Som supporttekniker är du den första kontakten för våra interna användare när de behöver IT-support. Du spelar en central roll i att säkerställa att ärenden hanteras snabbt, professionellt och med hög servicekvalitet. Arbetet växlar mellan telefonsupport och administrativa uppgifter. I praktiken innebär det att du hanterar allt från inloggningsproblem och kontohantering till behörigheter, beställningar av utrustning och grundläggande felsökning i datorer, nätverk, skrivare och Office 365. Vi erbjuder
 Trygghet & utveckling: Kollektivavtal, friskvårdsbidrag och löpande coachning.
 Gedigen utbildning: Både via Workz Academy som sker löpande under 6 månader samt stöttning av kollegor och ledare på plats, som ger dig rätt verktyg för att lyckas.
 En arbetsplats att trivas på: Stöttande chefer, härliga kollegor och en positiv arbetskultur. 
Vem vi söker Vi söker dig som är serviceinriktad och kommunikativ. Du har förmåga att prioritera mellan flera ärenden samtidigt och driver lösningar framåt på egen hand. 
För att trivas hos oss behöver du uppskatta att arbeta i ett mindre team där samarbetet är nära och man stöttar varandra. Du är självgående, strukturerad och följer etablerade rutiner. Har du ett tekniskt intresse och vill bygga vidare på dina IT-kunskaper är det en stor fördel. Vi ser också att du: 
 Är flytande i svenska och engelska, i tal och skrift. 
 Har en fullständig gymnasieexamen eller motsvarande (gärna med IT-inriktning)
 Har en godkänd bakgrundskontroll 
Meriterande:
 Erfarenhet av ärendehanteringssystem, gärna ServiceNow
 Förståelse för nätverk, skrivare och klienthantering
 Kunskaper i ytterligare nordiska språk (norska, danska, finska)
 Erfarenhet av intern support eller helpdesk och gärna arbetat med Microsoft 365, Entra ID eller fjärrsupport.  
Praktisk information Plats: Torsgatan, Stockholm Omfattning: Heltid, tillsvidareanställning med inledande provanställning på 6 mån. Arbetstider: Kontorstider Lön: Individuell lönesättning, kollektivavtal tillämpas Kontakt: Vid frågor, mejla oss på 
rekrytering@workz.sePubliceringsdatum2025-09-22Så ansöker duVi värdesätter vad du kan och din vilja att utvecklas, snarare än att bara titta på CV:n. Första steget i vår rekryteringsprocess är därför ett matchningstest som skickas till din e-post direkt efter ansökan. För att gå vidare behöver du slutföra testet, det tar max 15 minuter att genomföra. Lycka till och vi ser fram emot din ansökan!  
Ersättning Lön enligt överenskommelse 
Så ansöker du Sista dag att ansöka är 2025-10-30 
Klicka på denna länk för att göra din ansökan  Omfattning Detta är ett heltidsjobb. 
Arbetsgivare Workz Sweden AB (org.nr 556938-3788), 
https://www.workz.se/   Arbetsplats Workz Sweden 
Kontakt Kajsa Halonen 
kajsa.halonen@workz.se  Jobbnummer 9519625 
Observera att sista ansökningsdag har passerat.