Artikel- & webshops administratör till Scaldia

Scaldia / Organisationsutvecklarjobb / Mölndal
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla organisationsutvecklarjobb i Mölndal, Göteborg, Partille, Härryda, Kungsbacka eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Scaldia i Mölndal

Är du en person som trivs med att ha ett varierande och utvecklande arbete? Tycker du dessutom om att vara spindeln i nätet och driva egna projekt där du får ta ansvar?

Publiceringsdatum
2019-03-25

Om tjänsten
Som Artikeladministratör bistår du organisationen med administration och underhåll av produktsortimentet. Tjänsten innebär daglig kontakt med leverantörer och produktchefer i allt ifrån artikelupplägg och uppdateringar av artiklar till framtagning av marknadsmaterial. Du kommer i vissa fall även att medverka vid leverantörsbesök och mässor.

Dina arbetsuppgifter
Administrativa uppgifter såsom artikelupplägg, produktfrågor och enhetsfrågor i SAP affärssystem
Administration av priser i systemet samt FINFO
Delaktig i framtagning av säljverktyg, säljmaterial och kampanjer
Informera säljare om nya produkter, utskick och varuprover
Webansvar för vår e-shop vad det gäller utseende, produkter och säljade texter

Om dig
Vi söker dig som har minst 3-årig gymnasiekompetens. Du har god datorvana och vi ser gärna att du har arbetat i ett affärssystem tidigare. Som person ser du till teamets insats samtidigt som du arbetar självständigt och trivs med att driva arbetsuppgifter på egen hand. Vi söker dig som har god prioriteringsförmåga och kan ta egna initiativ. Arbetet är varierande och ingen dag är den andra lik och passar dig som är flexibel och tycker om att det händer mycket. Tjänsten kräver goda språkkunskaper i engelska och förståelse för de skandinaviska språken. Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet

Vi erbjuder dig
personlig utveckling inom en stabil koncern där vi också satsar på våra anställda i en kompetenspräglad och fartfylld arbetsmiljö
arbeta med branschens ledande varumärken samt våra egna produkter
en roll där du är med och påverkar och driver förändring
en gedigen introduktion, sociala, kompetenta kollegor och ett stimulerande jobb

Om ansökan
Tjänsten har start omgående och rekryteringsarbetet sker löpande så vänta inte med din ansökan. Om du har frågor kring tjänsten kan du ringa Per Lamb, Business Service Manager Assortment på 010- 517 29 62 alternativt per.lamb@scaldia.com

Välkommen med din ansökan!

SCALDIA skall vara det självklara valet för våra återförsäljare och partners som vill effektivisera och stärka sitt eget erbjudande och konkurrenskraft genom vår effektiva logistik, breda sortiment av Personlig Skyddsutrustning , Städ & Hygien, Emballage, Kontorspapper och Cateringprodukter, starka varumärken samt kompetenta personal. SCALDIA finns i Sverige och Danmark med omsättning på 400 milj kr. Scandia ingår i OptiGroup som är en ledande europeisk business-to-business distributör av produkter som är centrala för den löpande affärsverksamheten inom Facility & Foodservice Solutions, Industrial & Safety Solutions, Printing & Creative Solutions och Retail & Reseller Solutions. Bolagen inom OptiGroup specialiserar sig på att förse sina kunder med produkter och tjänster som förbättrar effektiviteten och bidrar till en mer framgångsrik verksamhet. OptiGroup-koncernen med en nettoomsättning på 1,5 miljard EUR under 2017 och 2 100 anställda, ger support till över 90 000 kunder i 19 europeiska länder. www.optigroup.com

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-14
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Scaldia

Kontorsadress
Kronogårdsgatan 2

Jobbnummer
4689736

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Scaldia

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Scaldia: