Arkivassistent till kund i Sundbyberg!
Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm / Administratörsjobb / Sundbyberg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm i Sundbyberg,
Solna,
Danderyd,
Stockholm,
Lidingö eller i
hela Sverige Har du ett öga för ordning och reda? Då har vi på Adecco Office & HR ett passande uppdrag för dig under två månader. Uppdraget startar omgående.
Hur ser din arbetsdag ut som arkivassistent?
Du kommer i din roll som arkivassistent jobba med att registrera, kontrolläsa och redovisa ansökningar. Du kommer också att administrera skadeståndsärenden samt diareföring i diarätt.
För att du ska trivas och kunna göra ett bra jobb får du en introduktion i början.
Vem trivs som arkivassistent?
Du har tidigare arbetat med liknande arbetsuppgifter och detta uppdrag kommer därför att passa dig perfekt. Att du kan förstå och tyda texter i system kommer att göra ditt arbete enklare och dessutom leda till att du utför ditt arbete med framgång. Är du en självständig och noggrann person som brinner för arkivering och diarieföring kommer du att trivas hos oss!
Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag och ska tillsättas omgående. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden.
Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.
Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.
Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.
Adecco Office & HR förmedlar VD-sekreterare, administrativa chefer, HR-specialister, personalchefer m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många av de mindre innovativa företagen. Mer information om Adecco finns på
www.adecco.seÄr du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden. Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida
www.adecco.se och ansöker därifrån eller via den här länken
http://www.adecco.se/sv-SE/soker_du_jobb/Pages/platsannons.aspx?adid=1627085 .
Vid frågor om rekryteringsarbetet kontakta Rekryteringsansvarig Zandra Briseid på 08-598 980 06 eller
zandra.briseid@adecco.seVid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.
Välkommen att söka!
Publiceringsdatum2012-10-12Arbetstider och omfattningVisstidsanställning 11 dagar - 3 månader
Heltid
ErsättningFast lön
Så ansöker duAnsökan kan tyvärr inte göras via e-post.
FöretagAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
AdressAdecco Sweden AB, Office & HR, Stockholm
Box 12127
10224 Stockholm
KontorsadressKungsgatan 60
Stockholm
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 08-100 500
Jobbnummer 1364493
Observera att sista ansökningsdag har passerat.