Ärendestyrare till ledande energiföretag i Borås

Ryska Posten / Supportteknikerjobb / Borås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Borås, Bollebygd, Svenljunga, Ulricehamn, Alingsås eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Ryska Posten i Borås, Göteborg, Jönköping, Nacka, Malmö eller i hela Sverige

Ryska Posten Bemanning söker för kunds räkning en Ärendestyrning som vill vara en del av deras framgång. Tjänsten är på heltid med start i mitten av december. Ryska Posten Bemanning är ett personligt bemanningsföretag som arbetar med uthyrning och rekrytering främst inom yrkesområdena kontor och administration. Ryska Posten Bemanning riktar sig mot företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor. Vi levererar alltid högsta möjliga service och ställer därför stora krav på våra medarbetares flexibilitet, vilja, hjärta och engagemang.

OM TJÄNSTEN

Som Ärendestyrare kommer du att arbeta med schemaläggning i vår kunds interna ärendehanteringssystem. Du kommer att vara en spindel i nätet och ha kontakt med både tekniker, underhållsledare och projektledare. Vår kund är ett stort och ledande energiföretag med över 100 års branscherfarenhet. Detta är en möjlighet för dig som vill få in en fot på ett internationellt och välkänt företag som är verksamma i en spännande bransch.

Den här rekryteringsprocessen hanteras av Ryska Posten Bemanning och kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer vara anställd av Ryska Posten Bemanning och arbeta som ambassadör hos vår kund. Vår kunds intention är att du på sikt ska kunna bli anställd direkt hos dem, förutsatt att alla parter är nöjda med samarbetet.

Publiceringsdatum
2016-11-24

Arbetsuppgifter
Som Ärendestyrare kommer du att arbeta med varierande arbetsuppgifter så som schemaläggning, felavhjälpning och effektivisering.

Du kommer till exempel att:

• Ta emot ärenden och hantera dessa i det interna ärendehanteringssystemet
• Utse resurser på samtliga arbeten utifrån kompetens
• Bygga närverk och effektivisera processer

VI SÖKER DIG SOM

• Har goda datakunskaper
• Har tidigare erfarenhet inom administration och ärendehantering
• Kan uttrycka sig väl på svenska i både tal och skrift

Det är meriterande om du:

• Har arbetat inom elbranschen tidigare
• Har erfarenhet inom SAP

Som person är du social, har god samarbets- och koordinationsförmåga. Du har förmåga att arbeta i ett högt tempo.

ÖVRIG INFORMATION

• Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
• Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering.bemanning@ryskaposten.se.

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
personlig lönesättning

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-24
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Ryska Posten

Adress
Ryska Posten
Sandhamnsgatan 63B
10253 Stockholm

Kontorsadress
Sandhamnsgatan 63B

Jobbnummer
3178560

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Ryska Posten

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Ryska Posten: