Ärendestyrare till internationellt bolag!
Magna AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-11-08Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi nu en ärendestyrare. Du kommer att ta emot samt schemalägga uppdrag till tekniker, för detta har du dator och telefon till hjälpmedel.
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel via telefon och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
Arbetets omfattning:
Heltid
Uppdraget startar omgående och förväntas pågå t.o.m. 2017-09-01
Kundföretaget
Vår kund är ett statligt företag med kontor runt hela Sverige. Företaget är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.
ProfilVi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen. Du har arbetat med administrativa uppgifter tidigare och trivs att ha ordning runt dig. Från detta har du god datavana, gärna med erfarenhet av arbete i Ärandehanteringssystem och/eller SAP. Det är viktigt att du behärskar svenska i tal och skrift, engelskakunskaper är meriterande. Det är även meriterande om du har arbetat i elbranschen eller har erfarenhet av kundtjänst.
Dina personliga egenskaperFör att trivas på företaget tror vi att du är noggran och serviceminded. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och duktig på administration.
Ansökan: Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Johanna Lindholm på 08 611 21 25, alt.
johanna.lindholm@magna.se.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-30
Ange följande referens när du ansöker: 6685
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJohanna Lindholm
johanna.lindholm@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Jobbnummer 3148224
Observera att sista ansökningsdag har passerat.