Ärendestyrare till internationellt bolag!
Magna AB / Administratörsjobb / Norrköping
2016-10-25
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Ärendestyrare till internationellt bolag!" (publicerad 2017-05-09) ⬅️
Visa alla administratörsjobb i Norrköping,
Söderköping,
Finspång,
Linköping,
Katrineholm eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Norrköping,
Linköping,
Katrineholm,
Motala,
Kumla eller i
hela Sverige Publiceringsdatum2016-10-25Dina arbetsuppgifterFör kunds räkning söker vi nu en strukturerad och serviceminded ärendestyrare. Du kommer att jobba i ett ärendehanteringssystem, där du administrerar och schemalägger uppdrag till tekniker i varierande geografiska områden. För detta har du dator och telefon till hjälpmedel.
Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis att vara:
• Ta emot ärendefel och registrera i tillhörande affärssystem
• Hantera administration rörande generell ärendehantering
• Hantera olika kontakter - med bland annat projektledare och tekniker
Arbetets omfattning:
Heltid
Uppdraget startar 2016-11-01 och pågår t.o.m. 2017-04-30.
Kundföretaget
Vår kund är ett statligt företag med kontor runt hela Sverige. Företaget är en av Europas största elproducenter och levererar el, värme och gas till 15,5 miljoner privat-och företagskunder i Sverige, Danmark, Finland, Holland, Tyskland och Storbritannien. Totalt omfattar koncernen 30 181 anställda.
ProfilVi ser att du som söker har en avslutad gymnasieexamen, har arbetat med administrativa uppgifter tidigare och trivs att ha struktur och ordning runt dig.
Det är viktigt att du har en god formuleringsförmåga både i tal och skrift. Det är meriterande om du har erfarenhet av kundtjänst och har kunskap inom SAP eller annan typ av ärendesystem.
Dina personliga egenskaperFör att trivas på företaget tror vi att du är noggran och serviceminded. Du har bra struktur i dina arbetsuppgifter, är lösningsorienterad och duktig på administration.
Ansökan: Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Vid eventuella frågor om tjänsten hänvisar vi till Emma Henriksen på
emma.henriksen@magna.se .
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension. Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstidsanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-11-01
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 7175
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEmma Henriksen
bemanning@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4A
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4A, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 3125441
Observera att sista ansökningsdag har passerat.