Area Sales Manager

Randstad AB / Säljarjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Randstad AB i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2023-03-31

Dina arbetsuppgifter
Är du en driven och analytisk person som har erfarenhet av affärsrelationer mot offentlig sektor? Nu söker Parmaco förstärkning i form av en Area Sales Manager! Parmaco är en marknadsledande och samhällsviktig aktör inom uthyrning av flexibla byggnader som befinner sig i en spännande tillväxtfas. Vi bygger, hyr ut och säljer anpassningsbara byggnader för skola, förskola, kontor.

Dina kunskaper och din förmåga att kommunicera och skapa förtroende samt hur du bygger relationer/nätverk internt och externt blir helt avgörande för hur väl du lyckas i tjänsten. Hög marknadsnärvaro är direkt avgörande för din och vår framgång. Du drivs av att göra affärer med fokus på långsiktighet och förtroende samt är en utpräglad teamspelare. Tillväxt och utvecklingsmöjligheter triggar dig och du är en person som alltid ser framåt.

Parmaco erbjuder dig en trygg och stabil arbetsplats som värnar om dig som medarbetare. Här ges du frihet under ansvar att på ett självständigt sätt styra ditt arbete med stöd från kollegor.

Varmt välkommen med din ansökan! Notera att urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan därför komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag.
I denna rekrytering samarbetar vi med Randstad. För frågor som rör rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att höra av dig till Jeanette Walters (jeanette.walters@randstad.se) telefonnummer 0733434766

Ansvarsområden
Identifiera och hitta nya affärsmöjligheter
Bevaka marknaden
Planera, uppsöka och genomföra kundbesök
Skapa förtroende och långsiktiga kundrelationer och på så sätt säkerställa att kunden väljer Parmaco som sin självklara partner.

Kvalifikationer
Du är en driven och anpassningsbar person som trivs i miljöer där det händer mycket. Du tar stort eget ansvar och har en förmåga att söka upp affärsmöjligheter.

För att vara framgångsrik i rollen ser vi att du har:
Grundläggande teknisk/ ekonomisk eftergymnasial utbildning eller motsvarande
Relevant erfarenhet av att arbeta med offentliga affärer
Erfarenhet av budgetansvar med kostnadsuppföljning
God teknisk förståelse, kunna läsa och förstå ritningar och med vana att arbeta med projektförsäljning
Skicklig kommunikatör med mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i Engelska då detta är koncernspråk
Bra kontaktnät i norra Sverige
Du har goda förutsättningar att kunna resa i tjänsten
B-körkort
Erfarenhet från att själv ha ansvarat för hela säljprocessen, från start till mål

Vi ser det även som meriterande om du har:
Erfarenhet av att arbeta mot offentlig sektor
En bakgrund inom fastighet, uthyrning av lokaler
Erfarenhet från husbyggnation

Om företaget
Vi är en ledande aktör i Norden inom uthyrningsbyggnader och har egen tillverkning. Vi sysselsätter över 250 medarbetare. Huvudmaterialet i våra byggnader är nordiskt trä.

Varje byggnad som vi uppför är anpassad till precis den användning kunden önskar. Det kan vara en förskola, skola eller ett kontor. När kunden inte längre behöver modulerna flyttar vi dem till en ny plats eller återanvänder delar av uppställningen på en ny plats.

Ersättning
Månadslön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-04-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "201431668".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Randstad AB (org.nr 556242-1718)

Arbetsplats
Randstad

Kontakt
Jeanette Walters
jeanette.walters@randstad.se
+46733434766

Jobbnummer
7612512

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Randstad AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Randstad AB: