Area Manager Till Välkänt Friskvårdsföretag

JobBusters AB / Ekonomichefsjobb / Stockholm
2014-04-03
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Area Manager Till Välkänt Friskvårdsföretag" (publicerad 2014-08-18) ⬅️


Visa alla ekonomichefsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

JobBusters Aktiebolag

Företagspresentation
Vår kund är verksam inom friskvårdsbranschen och erbjuder träning för alla. De har stora tillväxtmål de närmaste åren, men vill också öka försäljningen på befintliga anläggningar. Samtidigt som tillväxt och expansion sker, ska deras goda kvalité och lönsamhet bestå.

Tjänsten utgår från Stockholm, Kista.

Publiceringsdatum
2014-04-03

Dina arbetsuppgifter
I rollen som Area manager hos vår spännande kund kommer du att ha personal- och försäljningsansvar på de anläggningar du ansvarar för. Du kommer då att ansvara för bemanningen, utföra rekryteringar och hålla utvecklingssamtal för att rätt personal är på plats och trivs på anläggningarna. Du ansvarar även för trivsel och miljö på dina anläggningar och ser till så att kunden får den upplevelse som vår kund önskar. Vidare kommer du även att ansvara och driva försäljningen på varje enskild anläggning i ditt område i nära samarbete med ansvarig på respektive anläggning. Du utvecklar och coachar ansvariga på anläggningarna, identifierar lokala möjligheter och föreslår aktivt förbättringar för att anläggningarna skall nå sina försäljningsmål och att kunderna upplever ett högt kundvärde. Du lägger uppskattningsvis 50 % av arbetstiden ute på anläggningarna inom ditt område.

Då du i rollen som Area manager kommer att ansvara för anläggningar i såväl Stockholm som Mälardalen/mellan Sverige, kommer det att ingå resor i tjänsten. De beräknas till ca 1 dag/vecka, samt eventuellt någon övernattning i månaden.

Kvalifikationer
• Du har minst gymnasieutbildning, det är meriterande med relevant eftergymnasial utbildning.
• Du har erfarenhet av personal- och försäljningsansvar sedan tidigare.
• Du har erfarenhet av att arbeta med intäkter och kostnader (budget).
• Du har mins två års erfarenhet i rollen som ledare.
• Du innehar körkort.
• Du talar och skriver såväl svenska som engelska flytande.
• Det är meriterande om du har erfarenhet av arbeten som butikschef, områdesansvarig eller motsvarande, där du har vana av bemanning vid frånvaro och andra personalfrågor, samt försäljning.

Dina personliga egenskaper
Som person är du driven och engagerad. Du är nytänkande och kreativ, samt tycker om att komma med nya idéer. Vidare är du ett riktigt energiknippe och tycker om att arbeta i ett högt tempo och vågar utmana och pröva nya idéer när det finns tillfälle.

Övrig information
Vår kund kan erbjuda mycket goda utvecklingsmöjligheter, både inom företaget och för din personliga utveckling. Du får ett ansvarsfullt och dynamiskt arbete med mycket variation och frihet.

Ersättning
Fast lön med rörlig del. Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
Tillträde snarast, eller enligt överenskommelse. Skicka in din ansökan snarast, då intervjuer sker löpande.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-06-01
Ange följande referens när du ansöker: 393
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Elise Engström 08-525 240 14

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Essinge Brogata 2
11261 Stockholm

Jobbnummer
1829389

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: