Area Manager sökes till vårt automatnätverk inom OKQ8
OKQ8 / Organisationsutvecklarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla organisationsutvecklarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos OKQ8 i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige OKQ8 Sverige och Q8 Danmark utgör tillsammans ett av Skandinaviens största oljebolag. Vi är en engagerad och kundorienterad organisation med cirka 5000 anställda i Sverige och Danmark. Våra värderingar är öppen och ärlig, kundfokus, kompetens, snabbt och smidigt, och de påverkar vårt dagliga arbete. Våra medarbetare har alla något unikt att erbjuda, och genom våra värderingar kan vi växa och utvecklas. Vi har cirka 1000 servicestationer i Skandinavien, där vi tillhandahåller produkter och tjänster för människor i rörelse. Vi erbjuder bränsle, hög tillgänglighet och ett stort urval av bilrelaterade produkter samt färska livsmedel och 100 % rättvisemärkt kaffe. Vi arbetar aktivt med att driva utvecklingen av mer klimat- och miljövänliga bränslen och produkter. Läs mer om oss på
www.okq8.se och
www.q8.dkPubliceringsdatum2016-06-29Dina arbetsuppgifterVill du vara med och påverka OKQ8 Minipris fortsatta framgångar? Vi söker en driftig och engagerad Area Manager till vårt automatnätverk i Stockholmsområdet och uppåt. Du kommer att ingå i ett skandinaviskt team i en spännande och utvecklande tjänst som är strategiskt viktig för företaget och vars arbete värderas högt.
Arbetsbeskrivning Som Area manager är du ansvarig för att säkra säljoptimering och driftsäkerhet för dina anläggningar, vilket bland annat innebär att utveckla och följa upp arbetet av dina skötselmän i ditt distrikt. Du ansvarar för dialogen med lokala myndigheter och är dessutom en viktig resurs i förbindelse med nyetableringar av nya anläggningar, och arbetar tätt samman med kollegor från övriga säljkanaler bl.a. vid nätverksoptimering. Du rapporterar till Head of Unmanned Sales & Network.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
Säkra hög kvalitet på dina anläggningar
Hantera kundärenden
Resultatansvar, inklusive analyser och resultatuppföljning
Initiera marknadsföringskampanjer
Löpande konkurrensbevakning
Ansvar för lokal prissättning genom dialog med drivsmedelsansvariga
Deltagande i avdelnings-och divisionsmöten
Ledning, motivation och träning samt anställning samt avveckling av skötselmän
Myndighetskontakter
Avtalshantering
Placeringsort är Stockholm, alternativt norr om Stockholm. Tjänsten innebär resor mellan kontoren i Sverige och inom automatnätverket från Stockholmsområdet och uppåt.
Du som person och din erfarenhet Du är positiv, proaktiv och konstruktiv som person och har ett analytiskt förhållningssätt samt en mycket god kommunikativ- och samarbetsförmåga. Du är duktig på att planera din arbetsdag och arbetar systematiskt och strukturerat. Du är medveten om vad som krävs för att leverera den optimala kundupplevelsen på våra automatanläggningar och är kapabel till att engagera och motivera dina skötselmän så att våra anläggningar alltid framstår som attraktiva och med hög kvalitet.
Du hanterar kund- och myndighetskontakter på ett professionellt sätt.
Som Area Manager ser vi gärna att du har tidigare erfarenheter av:
Ledarskaps- och/eller försäljningsansvar
Arbete med myndighetskontakter inom miljöområdet, exempelvis tillståndsansökningar och tillsyn
Boksluts,- och budgetansvar
Avtalsansvar
Vidare ser vi det som meriterande om du har kunskap om drivmedelsbranschen.
Vi erbjuderHos oss erbjuds du en rolig, utmanande och spännande tjänst. Avdelningen är en högt värderad och viktig enhet och du blir en del i att utveckla vårt skandinaviska automatnätverk. Arbetet är stimulerande med stora kontaktytor mot kvalificerade positioner inom företaget. Vår breda verksamhet med skandinavisk omfattning möjliggör stora utvecklingsmöjligheter för dig som medarbetare och du blir en del av vår företagskultur som präglas av våra värderingar öppen & ärlig, snabbt & smidigt, kompetens och kundfokus.
Du som person och sökt erfarenhet
Kontakt Har du frågor om tjänsten vänligen kontakta Finn Larsen - Head of Unmanned Sales & Network. +45 2032 4350.
Vid frågor om rekryteringsprocessen kontakta HR Business Partner Lena Reischl på telefonnummer. +46 8-506 80 176.
KörkortskravB
Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare Tillsvidare
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-07-31
CareerBuilder OKQ8
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktFinn Larsen +45 2032 4350
FöretagOKQ8
AdressOKQ8
Sveavägen 155
10435 Stockholm
KontorsadressSveavägen 155
Jobbnummer 2930297
Observera att sista ansökningsdag har passerat.