Area Manager Horeca till snabbväxande företag

Adecco Sweden AB / Säljarjobb / Solna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla säljarjobb i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Adecco Sweden AB i Solna, Sundbyberg, Stockholm, Danderyd, Lidingö eller i hela Sverige

Är du kaffeintresserad? Är du en fena på att bygga relationer?  Då har vi på Adecco Office & HR ett det perfekta uppdraget för dig! Vår kund Crem International söker nu en Area Manager Horeca.

Hur ser din arbetsdag ut?
I rollen som Area Manager Horeca kommer du att ansvara för den starka marknadsandelen som innefattar Hotell, Restaurang och Café (Horeca). Du är ansiktet utåt till Crem Internationals olika partners, exempelvis stora kafferosterier och grossister, då du dagligen svarar på deras frågor via telefon och e-mail. Vidare ingår det i dina arbetsuppgifter att utföra demonstrationer av vår kaffeautomatportfölj till nya och befintliga kunder. Du kommer att stödjas av och rapportera till den nordiska försäljningschefen.

Vem trivs här?
För att lyckas i rollen ser vi att du är en driven person med tidigare erfarenhet av försäljning. Vi tror att du har skinn på näsan, är kommunikativ och orädd för att ta kontakt med människor - relationsbyggande är a och o i denna roll. Det är ofta många frågor öppna samtidigt varför din utpräglade stresstålighet liksom din flexibla sida kommer väl till pass. Har du tidigare erfarenhet av att arbeta med kaffe, exempelvis som barista är det meriterande. Du som är självgående men också inser vikten av team work blir snabbt en uppskattad kollega.

Vad erbjuder vi?
Tjänsten är ett konsultuppdrag som startar omgående och löper ett år framåt. För rätt person finns chanser till förlängning eller övertag. Som konsult är du anställd i Adecco Sweden AB.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag och vår viktigaste tillgång är våra kvalificerade medarbetare. Hos oss och på våra kunduppdrag kommer du som konsult att uppskattas för din kompetens som gör skillnad! Din vardag kommer att vara varierad med nedslag i många nya branscher, system och miljöer. Din erfarenhetsbank kommer att växa liksom ditt sociala och professionella kontaktnät.

Adecco kan erbjuda dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.

Vi vill att du ska må bra och ger dig friskvårdsbidrag som höjs successivt med anställningstiden ch rabatter på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco Office & HR förmedlar tjänster på olika nivåer inom områdena administration, HR, sälj- och marknad, Supply Chain m.fl. Vi har lång erfarenhet av branschen och har i många år hjälpt både små och stora företag med lyckade rekryteringar. Bland våra uppdragsgivare återfinns flera av de stora multinationella koncernerna, men också många innovativa mindre företag. Mer information om Adecco finns på www.adecco.se

Är du intresserad?
Då ska du ansöka så snart som möjligt. Tjänsten ska tillsättas omgående och därför sker rekryteringsarbetet löpande under ansökningstiden.

Vid frågor angående registrering på hemsidan kontakta vår Kandidatsupport på tel: 08-598 980 10.

 Välkommen att söka!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Visstid

Publiceringsdatum
2015-12-21

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-01-20
Ansöker gör du genom att använda länken nedan.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Karolina Löv

Företag
Adecco Sweden AB

Adress
Adecco Sweden AB
Kungsgatan 60
10224 STOCKHOLM

Kontorsadress
Kungsgatan 60

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2587943

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Adecco Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Adecco Sweden AB: