Arbetsterapeut

Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen / Sjukgymnastjobb / Vaggeryd
2013-04-15
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbetsterapeut" (publicerad 2016-04-19) ⬅️


Visa alla sjukgymnastjobb i Vaggeryd, Gnosjö, Aneby, Jönköping, Sävsjö eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen i Vaggeryd

Vaggeryds kommun ligger i natursköna Småland på västsidan av det sydsvenska höglandet mellan de större städerna Jönköping och Värnamo. Det strategiska läget gör kommunen till en attraktiv plats att bo, verka och leva i. Vaggeryds kommun är utsedd till årets företagarkommun av länets 13 kommuner i Jönköpings län. Vi är cirka 13 000 invånare.

Vård- och omsorgsförvaltningens verksamheter omfattar såväl myndighetsutövning som utförande av verksamheterna inom områdena hemtjänst, särskilt boende, LSS-verksamhet och socialpsykiatri.

Vaggeryds kommun är en av de största arbetsgivarna i Vaggeryd och Skillingaryd med omnejd. Att vara anställd här är att spela en viktig roll i kommunens utveckling. Våra värderingar bygger på människors lika värde och vi vill ge bra service till våra kommuninvånare.

Vaggeryds kommun strävar efter en jämn könsfördelning och mångfald bland våra anställda och ser därför gärna manliga sökande och sökande med olika bakgrund.

Vi tillämpar rökfri arbetstid.

Publiceringsdatum
2013-04-15

Arbetsuppgifter
Vid årsskiftet 2012/2013 tog kommunerna över ansvaret för hemsjukvården från landstinget. Genom att sammanföra vår nuvarande hälso- och sjukvård med hemsjukvården vill vi skapa en funktionell verksamhet. Vi söker dig som är intresserad av att vara med och vidareutveckla vår verksamhet.

Arbetet består av sedvanliga arbetsterapeutsuppgifter. Arbetet är omväxlande och du förväntas kunna arbeta självständigt såväl som samarbeta i team, med sjukgymnaster, sjuksköterskor och omvårdnadspersonal.

Kvalifikationer
Vi söker dig som är utbildad arbetsterapeut med erfarenhet inom yrket. Befattningen kräver att du är stresstålig, ansvarstagande och självständig.

Det är meriterande om du har erfarenhet från primärvården. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet. B-körkort krävs.

Arbetstider och omfattning
Deltid. 70-75 % Schema. Tillsvidareanställning, tillträde: Tillträde 20130610 eller enligt överenskommelse.

Ersättning
Månadslön Individuell lönesättning tillämpas.

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2013-05-06
Då vi kommer att bedriva en aktiv rekryteringsprocess där urval och intervjuer sker löpande ber vi dig att skicka in din ansökan snarast.
Vi ber dig söka tjänsten genom www.offentligajobb.se för att underlätta vår
bedömning av inkomna ansökningar. Det är av största vikt att du är noggrann
när du fyller i din ansökan då den bedöms gentemot andra sökande. Efter att du sökt första gången kan du logga in till ditt CV och uppdatera dina uppgifter samt ändra i det personliga brevet. Därmed kan du enkelt söka andra tjänster inom Vaggeryds kommun. Alla skickade ansökningar sparas under din inloggning.
Ansökningar som skickas i pappersform ska adresseras till:
Vaggeryds kommun, Personalenheten, Box 43, 568 21 Skillingaryd.
Din ansökan bör vara i form av ett personligt brev där du beskriver din
arbetslivserfarenhet samt kompetens inom området. Bifoga ditt CV och ange
ref.nr. i ansökan. Skicka inte med några betygshandlingar. Ansökningshandlingar returneras ej.
Vi undandbeder erbjudanden av annonsförsäljning.
Ange följande referens när du ansöker: Ref nr: 13/52
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mikaela Johansson, HSL-chef 0370-67 80 22

Facklig kontakt
Ann-Sofie, Linderum 0370 - 67 83 25

Företag
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Adress
Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen
Box 43
56821 Skillingaryd

Jobbnummer
1522256

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Vaggeryds kommun, Socialförvaltningen: