Arbetsledning inom administration och inköp

Experis Finance Huvudkontor / Inköpar- och marknadsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Finance Huvudkontor i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

Publiceringsdatum
2014-11-18

Dina arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi dig som kan leda arbete inom administration och inköp. Du kommer att arbeta med allt ifrån inköpsplanering, begära in offerter från befintliga leverantörer, beställa utrustning, leveranskontrollera, fakturera, hantera och vårda utrustningsregister. Din uppgift är också att bygga upp dokumentationen, dvs att tydliggöra vilka tjänster som tillhandahålls inom funktionen samt hur tjänsterna beställs och nyttjas.

Vem är du?
Vi söker dig som har mycket god erfarenhet av liknande uppdrag och med bakgrund inom administration innefattande inköpsplanering, lager och logistik. Du tycker om att strukturera och tydliggöra planer och rutiner samt är van att leda arbete och har en förmåga att fågruppen att leverera. Det är viktigt att du har dokumenterad erfarenhet av processförbättringsarbete och har stor vana av att använda Excel och även SQL databaser för att utföra administrativa uppgifter inom registervård. Den är en merit om du har erfarenhet av uppföljningsarbete och statistik samt erfarenhet av att skapa tjänstekatalog.

Du har idag en annan huvudsaklig sysselsättning och kan arbeta på uppdraget 50% från januari till april 2015.

Vad kan vi erbjuda dig?
Spännande tjänster på intressanta företag, - både välkända och nystartade
• Utvecklingsmöjligheter på både lång och kort sikt
• Möjlighet att jobba i svensk och internationell miljö
• Nätverkande med personer inom din yrkeskategori genom såväl nätverksträffar som sociala aktiviteter.

Kontaktperson för detta jobb
För mer information om tjänsten kontakta konsultchef Eva Tiitso, tel 031-631531. Urval sker löpande.

Arbetstider och omfattning
50% Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2014-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Eva Tiitso 031-63 15 31

Företag
Experis Finance Huvudkontor

Adress
Experis Finance Huvudkontor
Klarabergsgatan 29
11181 Stockholm

Kontorsadress
Klarabergsgatan 29

Jobbnummer
2070788

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Finance Huvudkontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Finance Huvudkontor: