Arbetsledare till vårt team i Dalarna
Ramudden AB / Byggjobb / Mora
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla byggjobb i Mora,
Orsa,
Rättvik,
Älvdalen,
Leksand eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Ramudden AB i Mora,
Leksand,
Gagnef,
Vansbro,
Falun eller i
hela Sverige Ramuddens affärsidé bygger på att hjälpa våra kunder att skapa säkra väg- och byggarbetsplatser. I vår service ingår bland annat att utforma, utrusta och bemanna dessa platser så att de klarar både arbetsmiljö- och trafiksäkerhetskraven. Ramudden finns på ett 60-tal platser i Sverige, Norge, Finland och Estland (samt dotterbolag i England). Ramudden omsatte 2020 1,3 miljarder och har ca 650 anställda.
Publiceringsdatum2021-05-25Om tjänstenDu kommer att arbeta som arbetsledare för våra depåer i Dalarna som är lokaliserade i Borlänge, Ludvika och Mora. I rollen som arbetsledare förväntar vi oss att du är en god förebild som hugger i minst lika mycket som din kollega när det behövs men med ett övergripande ansvar för det dagliga arbetet.
Tillsammans ska vi hjälpa kunderna med de trafiklösningar de behöver via personliga möten och telefon samt mail.
Med hög nivå på service och med ett gott humör säkerställer du att kunden får rätt material och tjänster.
Under vissa tider kan belastningen på vår depå vara hög så att vara stresstålig är ett måste i detta yrke. Dagarna är varierade då vi arbetar utefter våra kunders behov.
Tider för lunch och övriga raster kan variera under säsongen, kvälls och nattarbete samt resor inom länet med övernattning kan förekomma i denna tjänst.
På Ramudden arbetar vi som ett team och har roligt på jobbet, allt för att vi ska kunna leverera de bästa och säkra lösningar till våra kunder.
Om dig:
Vi söker dig som är lösningsorienterad och har en utpräglad känsla för service och gott kundbemötande. Du förväntas kunna överblicka flera saker samtidigt och vara bra på att organisera och prioritera arbetet.
Det är också viktigt för oss att du har en god fysik då arbetet bitvis kan vara fysiskt krävande.
B-körkort, datavana samt goda kunskaper i svenska och engelska i både tal och skrift är ett krav.
Tidigare erfarenhet av arbetsledning inom bygg- och anläggningsentreprenad eller liknande ser vi som ett krav. C- och/eller BE-körkort är meriterande.
Vi kommer lägga stor vikt vid personliga egenskaper i denna rekrytering. Inom Ramudden finns en stark entreprenörsanda så vi söker dig som är resultatsorienterad, har ett affärsmässigt förhållningssätt och är självgående i ditt sätt att arbeta för en säkrare arbetsplats för vår och våra kunders bästa.
För oss är det självklart att både tjejer och killar passar in i denna tjänst.
Detta erbjuder vi dig:
Ramudden erbjuder en arbetsplats med stark sammanhållning och stor entreprenörsanda.
Vi på Ramudden ser alla medarbetare som den viktigaste tillgången.
"Passion for health" är vår interna friskvårdssatsning som fokuserar på att vi ska må bra i vardagen, stärka sammanhållningen och leva hälsosammare.
Sysselsättningsgrad:
Heltid: 100% Tillsvidare, provanställning med 6 månaders tillämpas.
Placering: Borlänge, Mora eller Ludvika efter överenskommelse.
Övrig informationUtbildningar, kurser, certifikat som krävs för att utför våra tjänster på kommunala och Trafikverkets vägar kommer att kompletteras upp vid anställning. Tex. Apv Steg 1.1-1.3, Cert 2.2, 3.0. etc.
Rekrytering sker löpande, välkommen med din ansökan!
Passar beskrivningen ovan in på dig?
Är du beredd på att vara framåt och ta gemensamt ansvar tillsammans med dina kollegor och skapa bra relationer till våra kunder?
Är svaret ja, sök nu!
Tipsa gärna en vän eller kollega!
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat
Ersättningfast månadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2021-06-12
Klicka på denna länk för att göra din ansökanFöretagRamudden AB
Omfattning Detta är ett heltidsjobb.
Arbetsgivare Ramudden AB (org.nr 556674-6730),
http://www.ramudden.se/ Tillgång till bil För detta jobb krävs att du har tillgång till en egen bil.
Körkort För detta jobb krävs körkort.
Jobbnummer 5764955
Observera att sista ansökningsdag har passerat.