Arbetsledare Teknisk förvaltning i Bollnäs

Experis Sverige / Logistikjobb / Bollnäs
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla logistikjobb i Bollnäs, Söderhamn, Ljusdal, Ockelbo, Hudiksvall eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Experis Sverige i Bollnäs, Söderhamn, Ockelbo, Hudiksvall, Nordanstig eller i hela Sverige

Experis erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister - via konsultverksamhet,
rekrytering och projektlösningar. För att kunna sätta oss in i våra kunders och kandidaters behov har vi fyra specialistområden; Engineering, IT, Executive och Finance, men vi kan även hjälpa till inom exempelvis Sales & Marketing. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över.

HSB jobbar med att skapa det goda boendet för våra drygt 10 000 medlemmar i Gävleborg. Förutom att serva våra 103 bostadrättsföreningar med olika förvaltningstjänster så jobbar vi även mot privata och offentliga fastighetsägare. HSB Gävleborg har också 806 hyreslägenheter i Bollnäs, Gävle och Söderhamn som sköts av det helägda bolaget HSB Hyreshem AB. Till vår hjälp har vi 95 duktiga medarbetare som nu behöver förstärkning.

Publiceringsdatum
2012-11-27

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ansvara för att leda ett team på 15 medarbetare vilket ställer höga krav på ledaregenskap samt ett utpräglat intresse för att utveckla både medarbetarna och verksamheten. I arbetsledarens ansvar ingår bland annat att genomföra och följa upp planerings- och utvecklingssamtal samt lönesamtal, kompetens- och utvecklingsinsatser. I rollen som arbetsledare rapporterar du till affärsområdeschefen i Hälsingland.

Uppdraget som arbetsledare innebär bland annat;

• Resultat- och personalansvar för gruppen
• Ansvara för lönsamhet och tillväxt genom att utveckla relationen med befintliga kunder och skapa nya affärer
• Genomföra kalkyler, lämna anbud och följa upp lönsamheten i befintliga avtal
• Kontinuerligt genomföra driftmöten med kund
• Verka för hög kvalitet i leveransen med nöjda kunder i fokus

Vem är du?
Vi söker dig som uppskattar ett varierande arbete där du sätter personal och kunder i fokus. Du har flerårig erfarenhet från arbetsledande ställning, gärna inom teknisk förvaltning eller likvärdigt arbete. Du har teknisk utbildningsbakgrund/förståelse och en god social förmåga då rollen innebär mycket kontakter med medarbetare, kunder och leverantörer.

Som person är du strukturerad och sätter klart definierade mål. Du har intresse och förståelse för andra, skapar laganda och uppmärksammar andras bidrag. Du hanterar krav och motgångar och upprätthåller en positiv attityd till arbetet.

För tjänsten krävs B körkort och tillgång till egen bil.

Kontaktperson för detta jobb
Du söker tjänsten via ansökningslänken med ett registrerat och uppdaterat CV. För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta rekryteringskonsulterna på Experis, Mathias Ericson 072-715 05 91 eller Frida Lindgren 076-778 59 71. Vi arbetar med löpande urval. Sista ansökningsdag är den 16 december.

Välkommen med din ansökan!

Arbetstider och omfattning
Enligt överenskommelse

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2012-12-16
Ansökan kan tyvärr inte göras via e-post.
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Mathias Ericson 0650-356 93

Företag
Experis Sverige

Adress
Experis Sverige
BOX 1125
11181 Stockholm

Jobbnummer
1402980

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Experis Sverige

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Experis Sverige: