Arbetsledare Förskolor

Sodexo AB / Ekonomichefsjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomichefsjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Sodexo AB i Gävle, Tierp, Hofors, Söderhamn, Östhammar eller i hela Sverige

Sodexo är världsledande inom Quality of Life Services - service för livskvalitet. Med våra integrerade lösningar täcker vi ett brett servicebehov för företag, institutioner och offentlig sektor. Vi bidrar med att öka de anställdas välmående, effektivisera verksamheten och säkerställa att alla viktiga servicefunktioner fungerar på företag, sjukhus, skolor och andra arbetsplatser.

Du kommer att ansvara för vår städ- och måltidsverksamhet inom Gävle kommun och på sikt även nya tjänster inom offentliga organisationer.

Du kommer att ansvara för att driva och utveckla verksamheten inom ditt område bestående av 33 förskolor, två skolor samt ca 70 direkt underställd personal, inklusive två Gruppledare.
Enheterna är spridda över hela kommunen och kräver därför att du är både flexibel och strukturerad samt har mycket god organisationsförmåga.

Vi söker 1 medarbetare till ovanstående uppdrag för ett föräldravikariat. 
Att arbeta hos oss är varierande, utmanande och kräver sort personligt engagemang.

Dina arbetsuppgifter kommer i huvudsak bestå av:

• Övergripande ansvar för den totala driften på området.
• Ekonomisk uppföljning och styrning mot uppsatta mål.
• Personalutveckling.
• Driva miljö- och kvalitetsarbete.
• Resultat- och personalansvar samt utveckling av verksamheten.
• Upprätthålla goda relationer med kunden samt att säkerställa att kunden erhåller överenskommen kvalitet.
• Utveckling av vårt tjänsteutbud hos befintliga kunder

Kvalifikationer/Krav:

• Ekonomikunskaper, minst treårig gymnasiekompetens
• Mångårig och bred erfarenhet från servicebranschen.
• Flerårig erfarenhet av arbete med ekonomisk styrning
• Mycket god PC-vana och vana av att arbeta i administrativa system såsom Excel
• Mångårig erfaranhet av lösningsorienterat arbete.
• B-körkort samt möjlighet till egen bil.
• Du har flera års erfarenhet av att leda på distans

Publiceringsdatum
2016-10-03

Dina egenskaper
• Vi söker Dig som har flera års erfarenhet av att leda på distans
• Vilja och förmåga att utveckla både Dig själv och Dina medarbetare, samt kunna dela med Dig av Din kompetens på ett effektivt sätt.
• Du måste trivas i ledande befattning och inneha ett stort intresse för att motivera andra.
• Du har god erfarenhet av systematiskt arbetsmiljöarbete.
• Erfarenhet av och förmåga att arbeta strukturerat gentemot kunder och medarbetare.
• Goda kunskaper inom kost- och städverksamhet är meriterande.
• Som person är Du driftig, målmedveten och välstrukturerad

Anställningsform och arbetstider: Vikariat 9-12 månader, dagtid. Kvällar och helger kan förekomma.

För vidare upplysningar är du välkommen att kontakta platschef Peter Wigg

peter.wigg@sodexo.com

Rekryteringen kommer att ske löpande och kan komma att avslutas innan sista ansökningsdag som är senast den 2016-10-31

Ansökan kan endast göras via vårt rekryteringsverktyg ReachMee

Vi utvecklar, leder och levererar tjänster till företag, institutioner och offentlig sektor. Vi erbjuder allt från reception, säkerhet och städning till måltidstjänster, måltidskuponger och facility management. Med verksamhet i Sverige, Finland, Norge och Danmark omsätter vi 7,5 miljarder kronor och sysselsätter 11 000 medarbetare. Det gör oss till ett av Nordens ledande Service Managementföretag.

Körkortskrav
B
Tillgång till egen bil
Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Ersättning
Enligt ök

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-10-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Sodexo AB

Adress
Sodexo AB
Sätrahöjden 26
80634 Gävle

Kontorsadress
Sätrahöjden 26

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
3080648

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Sodexo AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Sodexo AB: