Arbetsledare
Samres Aktiebolag / Försäljningsjobb / Skövde
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla försäljningsjobb i Skövde,
Tibro,
Tidaholm,
Götene,
Skara eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Samres Aktiebolag i Skövde,
Göteborg,
Ludvika,
Helsingborg,
Lund eller i
hela Sverige Vi söker nu en Arbetsledare till Samres
• 1 tjänst med placering på Samres AB kontor i Skövde
Vi söker dig som med ett coachande ledarskap får dina kollegor att växa och arbeta mot uppsatta mål.
• Arbetsuppgifterna är mångfacetterade och består bl.a. av att arbetsleda och coacha medarbetarna i det dagliga arbetet i Kundinformationscentret (KIC).
• Personaluppföljning i form av bl.a kontinuerliga medarbetarsamtal, upprättande av individuella utvecklingsplaner, lönerevision och lönesamtal.
• Ansvara för vakanstillsättning och löpande schemaförändringar.
• Administrera löpande avvikelser i tidrapporteringssystemet samt granska och attestera tidrapporter.
• Allmänna administrativa uppgifter
• Inköp och annat praktiskt fix så att kontoret och verksamheten fungerar
I Skövde arbetar ca 75 medarbetare, och ledningsorganisationen består av två Uppdragschefer och en KKC chef.
Erfarenhet och egenskaper
Du har antagligen en ekonomisk /administrativ eller beteendevetenskaplig utbildning på gymnasienivå eller högre och har något eller några års erfarenhet av att arbetsleda andra. Du drivs av att få dina medarbetare att växa och arbeta mot uppsatta mål. Du har kanske erfarenhet från callcenterbranschen eller annan serviceinriktad bransch. Du behärskar det svenska språket utmärkt.
Du är en naturlig ledare som får medarbetare att växa och arbeta mot uppsatta mål. Du har mycket energi och har ett stort engagemang i det du gör.
Du har en hög arbetskapacitet och beredd att periodvis göra intensiva arbetsinsatser när det krävs. Du är pedagogisk, tydlig och rak i ditt sätt att kommunicera. Du är inte konflikträdd, utan tar tag i problem då de uppstår. Du har intresse av att utveckla rutiner och arbetssätt. Självklart har du hög servicekänsla och god samarbetsförmåga. Du är strukturerad, organiserar och prioriterar aktiviteter effektivt. Du har en analytisk förmåga och är mycket noggrann som innefattar att du bryr dig om både detaljer och helheten i verksamheten. Du är öppen för förändringar och drivs av att påverka. Du har ambitioner att växa och utvecklas och ta större ansvar med tiden.
IT-kunskaper
• Goda kunskaper i officepaketet (Krav)
• Erfarenhet av att arbeta i och redigera, lägga upp och skapa bibliotek mm i Sharepoint (Meriterande)
Vi erbjuder
Tjänsten som arbetsledare är en heltidstjänst på tillsvidarebasis med start snarast. Stationering är Samres driftenhet i Skövde.
Publiceringsdatum2016-02-22Så ansöker duDu ansöker genom att skicka ditt CV samt personliga brev till
sofia.gidoff@samres.se . Var noga med att få med kontaktuppgifter i form av både mailadress, telefonnr samt bostadsadress.
Vi ser gärna att du ansöker snarast, dock senast 2016-03-06.
Ansvarig rekryterare är Samres HR-chef, Sofia Gidoff som nås på email
sofia.gidoff@samres.se .
Vi undanber oss bestämt kontakt från annonsförsäljare och andra rekryteringsföretag.
Välkommen med din ansökan!
Om Samres:
www.samres.seVaraktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid
ErsättningFast månads- vecko- eller timlön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-03-06
Ange följande referens när du ansöker: Arbetsledare
Ansökan kan skickas till e-postadress:
sofia.gidoff@samres.seFöretagSAMRES AKTIEBOLAG
AdressSAMRES AKTIEBOLAG
Gamla Kungsvägen 54
54132 Skövde
KontorsadressGamla Kungsvägen 54
Skövde
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 046-272 52 56
Jobbnummer 2684621
Observera att sista ansökningsdag har passerat.