Arbetskoordinator sökes för direktrekrytering!

Professional Consulting / Inköpar- och marknadsjobb / Sigtuna
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Sigtuna, Österåker, Håbo, Upplands-Bro, Upplands Väsby eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Professional Consulting i Sigtuna, Upplands-Bro, Upplands Väsby, Sollentuna, Täby eller i hela Sverige

Professional Consulting

Vill du arbeta i en bransch där det alltid händer något nytt? Trivs du i en koordinerande roll och är van att ha många bollar i luften? Då har vi tjänsten för dig!
Vår kund befinner sig nu i en expansiv fas och vi söker för dennes räkning en arbetskoordinator som tycker om att arbeta på en arbetsplats där det händer något hela tiden. Där det endast är du själv som sätter gränserna för din egen utveckling!

Vår kund är ett snabbväxande företag inom byggbranschen med målet att ständigt utveckla och modernisera hantverkartraditionen samtidigt som man månar om att hålla en hög kvalitet arbetet igenom. Vår kund levererar lösningar inom hela tak- och fasadområdet, allt från totalentreprenader till mindre servicearbeten. Idag jobbar de bland annat med ett spännande projekt i Rosersberg dit vi nu söker en arbetskoordinator.

Arbetet som arbetskoordinator innebär huvudsakligen koordinering och ansvar över flödet av material in och ut på arbetsplatsen. I arbetsuppgifterna ingår att koordinera transporter och material samt administrativa sysslor så som att t.ex. dokumentera materialtillgång etc. Arbetet är varierande från dag till dag och kräver stor problemlösningsförmåga.

Arbetet bedrivs under kontorstid måndag-fredag, projektet är väldigt intensivt och du bör ha en flexibel syn på arbetstid. Tjänsten är en rekrytering vilket innebär att du blir anställd av vår kund och börja med att arbeta med projektet i Rosersberg. Start: Omgående eller enligt överenskommelse.

Vår kund söker nu dig med erfarenhet av arbete i en koordinerande roll och som är van att ha fler bollar i luften. Vi ser gärna att du tidigare arbetat med att koordinera transporter alternativt arbetat med koordinering av ett större lager eller liknande. Rollen kräver att du har en god problemlösningsförmåga, är driven och prestigelös. Har du en utbildning inom logistik eller liknande ser vi det som mycket meriterande. Vidare är du strukturerad och ordningsam samt flexibel i ditt arbetssätt. Vi ser det som en självklarhet att du är bra på att sammarbeta och bemöta människor då arbetet bedrivs i nära sammarbete med arbetsledare på plats. För att vara aktuell i denna process ska du behärska svenska och engelska väl i både tal och skrift då det förekommer både svenska och utländska medarbetare på arbetsplatsen. Har du dessutom tidigare erfarenhet av arbete inom ägarledda företag och/eller byggbranschen ser vi det som meriterande. Är du/har du varit aktiv inom någon sport är det ett plus men självklart inget krav!

Körkortskrav: B-körkort.
Professional Consulting är ett rekryteringsföretag för unga akademiker och tjänstemän. Tack vare ett stort nätverk och lång erfarenhet kan vi erbjuda intressanta och utmanande tjänster inom områden som IT, ekonomi, administration, HR, marknadsföring och kvalificerad kundtjänst. Professional Consulting är en del av Meet your future Group. Hitta din framtid på www.professionalconsulting.se redan idag!

Publiceringsdatum
2014-02-26

Arbetstider och omfattning
HELTID

Ersättning
Fast lön enligt avtal

Så ansöker du
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Företag
Professional Consulting

Adress
Professional Consulting
Sveavägen 168
11346 Stockholm

Jobbnummer
1792173

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Professional Consulting

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Professional Consulting: