Arbete inom teknisk kundtjänst och drift inom IT
Magna AB / Supportteknikerjobb / Stockholm
2015-10-09
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbete inom teknisk kundtjänst och drift inom IT" (publicerad 2016-02-08) ⬅️
Visa alla supportteknikerjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Magna AB i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Huddinge eller i
hela Sverige Kundföretaget
Vår kund arbetar B2B med IT lösningar inom rapporterings- och affärssystem på internationell nivå
Publiceringsdatum2015-10-09Dina arbetsuppgifterDina arbetsuppgifter involverar att hantera supporten till företagets kunder rörande IT lösningarna. Detta sker främst via mail eller telefon samt att utvärdera och rapportera kundärenden. Arbetet sker med stöd från företagets övriga funktioner där du kommer att agera expert inom ditt område.
Detta är en hyr/rekrytering där du de första 6 månaderna kommer att vara anställd som konsult på Magna och utföra uppdrag hos vår kund. Efter dessa 6 månader finns det goda möjligheter till fortsatt arbete direkt hos kund där din anställning övergår till kunden.
ProfilVi tror att du som söker har arbetat några år med support/helpdesk inom IT och nu vill ta nästa steg i en roll med stora ansvarsområden.
I övrigt ser vi gärna att du har:
Mycket god servicevana och sätter alltid kunden i fokus.
Tidigare erfarenhet av rapporterings- och affärssystem mot företagskunder.
Meriterande om du har formell KY utbildning inom Affärssystem, applikationer eller dyl. Alternativt system- eller datavetenskap.
Dina personliga egenskaperSom person har du ett starkt kundfokus och är väldigt serviceinriktad. Du är naturligt ansvarstagande och trivs i en roll med mycket kundkontakt.
Är du personen vi söker?
Skicka in din ansökan snarast då urval sker löpande. Rekrytering för denna tjänst ansvaras av Magna och vid eventuella frågor hänvisar vi till Christian Vikander på tel. 070-512 49 15.
Vårt företag
Vi är en samarbetspartner som hjälper företag att utveckla, utmana och förbättra organisationer inom bemanningslösningar och rekryteringsuppdrag. Vi hjälper våra kunder med allt ifrån juniora tjänster till chefs- och specialistroller. Våra kompetensområden är HR & Lön, Ekonomi & Finans, Kundtjänst & Administration, Marknad & Försäljning, It & Teknik, Handel & Logistik, Industri.
Vi önskar en blandad arbetsstyrka och välkomnar mångfald och sökande oberoende av t ex funktionshinder, kön, etnicitet, ålder och sexuell läggning.
Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal, försäkringar och tjänstepension.
Varje människa har en fantastisk potential. Det är viktigt att ta till vara på alla människors kompetens och erbjuda dem möjligheten att uppnå sina drömmar. Genom omsorgsfullhet, väl fungerande rekryteringsprocesser och hög kompetens hjälper vi människor och företag att mötas och lyckas tillsammans. En bättre värld helt enkelt!
Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning
ErsättningEnligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2015-11-09
Vi föredrar ansökningar via webben
Ange följande referens när du ansöker: 6354
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktChristian Vikander 070 512 49 15
christian.vikander@magna.seFöretagMAGNA AB
AdressMAGNA AB
Industrigatan 4
11246 Stockholm
KontorsadressIndustrigatan 4, Stockholm
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2472223
Observera att sista ansökningsdag har passerat.