Arbeta extra som servicekoordinator

Uniflex Sverige AB / Kundservicejobb / Stockholm
2023-02-17
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Arbeta extra som servicekoordinator" (publicerad 2023-04-11) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Uniflex Sverige AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Huddinge eller i hela Sverige

Studerar du eller har en annan huvudsakligsyssla men vill arbeta extra någon dag i veckan och även under sommaren?

Publiceringsdatum
2023-02-17

Om tjänsten
Tjänsten som servicekoordinator innefattar mottagning, registrering, hantering och koordinering av service- och supportärenden inom företaget.
Servicekoordinatorrollen innebär kundkontakt och support via kundportal/ärendehanteringssystem, telefon och e-post. Rollen innebär även intern samverkan kring inkomna service- och supportärenden dels
gentemot SOC 2nd-line men även mot arbetsledning och service- och säkerhetstekniker på lokal filial.
Administrativa arbetsuppgifter i verksamhets och affärssystem är andra förekommande arbetsuppgifter.

Tjänsten är på deltid och man blir schemalagd 1 - 2 dagar i veckan. Du ska också kunna arbeta heltid under sommarmånaderna.
Du bör också vara lite flexibel med att kunna arbeta extra vidbehov.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
• Agera första linjens kundsupport gällande mottagning, registrering och koordinering av felanmälningar och övriga support- och serviceärenden, både internt och externt mot kund.
• Hantering och administration av inkommande ärenden via kundportal/ärendehanteringssystem, telefon och mail, skapande av ärenden och arbetsordrar i ärendehanteringssystem och affärssystem.
• Administration och hantering av Telefoni frågor så som växlar, telefonnummer och abonnemang
• Koordinera fakturafrågor som inkommer från kund samt viss ekonomiskadministration så som fakturering, kreditering samt viss bearbetning av kundreskontran.
• Administration och registervård i affärssystem exempelvis kundregister
• Via telefon och fjärrstyrning supportera externa kunder vid enklare serviceärenden
• Vara behjälplig vid enklare frågeställningar gällande företagets tjänste- och produktportfölj

Vem är du?
• Viss arbetsrelaterad erfarenhet är önskvärd från liknande uppdrag, gärna inom kundservice eller service/callcenter relaterade verksamheter. 1 års erfarenhet eller mer
• Datorvana och kunskaper kring MS Office
• Kommunicera obehindrat på svenska och engelska i tal och skrift

Studerar eller har en annan huvudsyssla.

Om verksamheten

Om tjänsten
Start: Omgående, med hänsyn till uppsägningstid.
Plats: Västberga, Stockholm.
Omfattning: Deltid 1-2 schemalagda dagar i veckan. Heltid under sommaren.
Arbetstider: Dagtid, måndag - fredag.

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2023-03-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "62146".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Uniflex Sverige AB (org.nr 556637-0341), http://www.uniflex.se

Jobbnummer
7460068

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Uniflex Sverige AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Uniflex Sverige AB: