Arabisktalande administratör

Strandbergs Personlig Assistans AB / Kundservicejobb / Malmö
2024-01-22


Visa alla kundservicejobb i Malmö, Burlöv, Lomma, Staffanstorp, Vellinge eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Strandbergs Personlig Assistans AB i Malmö, Burlöv, Staffanstorp, Lund, Svedala eller i hela Sverige

Är du en person som trivs med att organisera, strukturera och har erfarenhet av att arbeta inom administration, schemaläggning och kundservice? Då kanske detta är helt rätt för dig.
Vi söker nu en administratör med placering i Malmö. I rollen behöver du ha praktisk arbetslivserfarenhet inom administration och kundtjänst. Du besitter därför god datorvana och är van att arbeta i Microsoft Office. Du behöver kunna hantera en varierande arbetsbelastning.

Din roll innefattar:
• Kundservice, hjälpa kunder med olika ärende
• Schemaläggning och planering vid sjukdom
• Kontroll av tidrapporter
• Daglig kontakt med personliga assistenter och uppföljning av arbetsuppgifter
• Skanning av olika dokument
• Dokumentering av samtal med brukare/ assistenter

Din Profil
Du vågar att ta tag i saker och är flexibel, prestigelös och noggrann i ditt arbete. Du ser inte problem utan hittar lösningar i stället. Då vi har kunder som talar arabiska så är det ett krav att du talar både arabiska och svenska flytande.

Tjänsten är ett vikariat för föräldraledighet och är på 70% med start i mitten av maj 2024 och ett år framåt.

Välkommen med din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-02-21
E-post: Suzanne@strandbergs-assistans.se

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "administratör Malmö".

Omfattning
Detta är ett deltidsjobb.

Arbetsgivare
Strandbergs Personlig Assistans AB (org.nr 556861-6238)
Helmfeltsgatan 2 (visa karta)
211 48  MALMÖ

Jobbnummer
8410544

Prenumerera på jobb från Strandbergs Personlig Assistans AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Strandbergs Personlig Assistans AB: