Är du vår nya vårdadministrativ sekreterare?
Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Kirurgi, Administrativa enhet / Administratörsjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla administratörsjobb i Göteborg,
Mölndal,
Partille,
Kungälv,
Lerum eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Sahlgrenska Universitetssjukhuset, Kirurgi, Administrativa enhet i Göteborg Tillsammans skapar vi på Sahlgrenska Universitetssjukhuset vård av högsta kvalitet med patienten i fokus. Med stort engagemang och ständigt lärande är vi ett av landets ledande universitetssjukhus. Vi bedriver allt från länssjukvård till högspecialiserad rikssjukvård. Genom intressant forskning har vi en inriktning mot framtidens sjukvård. I vårt arbete tar vi tillvara den bredd av kunskap och erfarenhet vi gemensamt har - Tillsammans med dig vill vi skapa värde för våra patienter.
Din nya arbetsplats?
Kirurgi Sahlgrenska har följande profilområden: endokrin- och sarkomkirurgi, mammarkirurgi, övre abdominell kirurgi, akutkirurgi och trauma.
Vi har tre vårdavdelningar fördelat på 84 vårdplatser och en öppenvårdsmottagning.
Den administrativa enheten består av 26 medarbetare och är organiserad i sin egen professionella linje. Vår utgångspunkt är att sjukvårdspersonal i största möjliga utsträckning ska ägna sig åt patientnära arbete och att administrativ personal ska erbjudas omväxlande och kvalificerade uppgifter. Vi söker nu en vårdadministrativ sekreterare.
Hur ser en vanlig arbetsdag ut?
Som vårdadministrativ sekreterare ger du administrativt stöd till sektionschefen och läkarna inom sektionen för endokrin- och sarkomkirurgi med bland annat administration kring nyanställning av läkare, behörigheter, fakturahantering, resebeställning med mera.
Du är även delaktig i teamets arbete med exempelvis administration kring multidisciplinära konferenser samt sedvanlig patientdokumentation.
Arbetet är mycket självständigt och du behöver ha en välutvecklad känsla för service och kunna kommunicera med verksamhetens olika yrkeskategorier.
Vem söker vi?
Vi söker dig som har en vårddokumentationsutbildning/medicinsk sekreterarutbildning.
Önskvärt är god vana vid Officepaketet, flerårig yrkeserfarenhet samt en god förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Det är meriterande om du är väl förtrogen med Elvis, MedSpeech och Melior.
För rollen är det viktigt att du har en god social kompetens, är utåtriktad och har en god samarbetsförmåga. Vi kommer att lägga mycket stor vikt vid din personliga lämplighet.
Varmt välkommen med din ansökan!
Om Västra Götalandsregionen
Västra Götalandsregionen finns till för människorna i Västra Götaland. Vi ser till att det finns god hälso- och sjukvård för alla. Vi arbetar för en hållbar utveckling och tillväxt, bra miljö, förbättrad folkhälsa, ett rikt kulturliv och goda kommunikationer i hela Västra Götaland.
Publiceringsdatum2017-07-26Så ansöker duVästra Götalandsregionen ser helst att du registrerar din ansökan via rekryteringssystemet. Om du som sökande har frågor om den utannonserade tjänsten eller av särskilda och speciella skäl inte kan registrera dina uppgifter i ett offentligt system - kontakta kontaktperson för respektive annons.
Till bemannings- och rekryteringsföretag och till dig som är försäljare:
Vi undanber oss vänligen men bestämt direktkontakt med bemannings- och rekryteringsföretag samt försäljare av ytterligare jobbannonser. Västra Götalandsregionen har upphandlade avtal.
Varaktighet, arbetstid
100 %. Tillträde: Enligt överenskommelse tillsvidareanställning
ErsättningIndividuell lönesättning
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-08-23
Ange följande referens när du ansöker: 2017/5215
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktEnhetschef, Jenny Ryberg 031-342 80 80
FöretagSahlgrenska Universitetssjukhuset, Kirurgi, Administrativa enhet
AdressSahlgrenska Universitetssjukhuset, Kirurgi, Administrativa enhet
HR-servicecenter, Torggatan 1 A
43135 Mölndal
KontorsadressHR-servicecenter, Torggatan 1 A
Jobbnummer 3616898
Observera att sista ansökningsdag har passerat.