Är du vår nya Supporttekniker?

Mybw Office Management Document Solution AB / Supportteknikerjobb / Luleå
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Luleå, Boden, Piteå, Kalix, Älvsbyn eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB i Luleå, Kramfors, Solna, Stockholm, Linköping eller i hela Sverige

Vår drivkraft är att ha kunden i fokus och guida våra kunder in i framtidens arbetsplats. Drivkraften lockar inte bara duktiga medarbetare, utan också ambitiösa kunder och de största leverantörerna i branschen. I flera år har vi blivit certifierade som en GPTW-arbetsplats där varje medarbetare bidrar till vår goda arbetsmiljö.

Just nu söker vi en vikarierande supporttekniker till vårt kontor i Luleå. I den här tjänsten kommer du att hjälpa våra kunder med de tekniska lösningarna vi tillhandahåller, med fokus på videokonferenssystem.

Publiceringsdatum
2022-04-21

Dina arbetsuppgifter
I den här rollen är du den som kunderna kontaktar för att få hjälp med sitt supportärende. Du kommer primärt att arbeta med våra videokonferens- och AV-lösningar och du kommer även att introduceras till våra övriga affärsområden; IT, telefoni och dokumenthantering. I arbetsuppgifterna ingår, ärenderegistrering och felsökning för att slutligen kunna åtgärda problemet.

Genom att hjälpa våra kunder är du en nyckelspelare i hur kunden upplever servicen och leveransen från oss. Du ser det som en självklarhet att alltid sätta kunden i fokus och göra ditt bästa i alla lägen. Vidare är du en sann representant för bolaget och anser att nöjda kunder är av högsta prioritet.

Kompetenser och Egenskaper

Till denna tjänst söker vi någon som:

• Har arbetat med IT-support eller motsvarande tidigare
• Har ett tekniskt intresse
• Är mycket serviceminded
• Har lätt för att sätta sig in i tekniska problem och lösa dem
• Meriterande är om man har erfarenhet av Microsoft Teams, videokonferenssystem och AV-lösningar.

Körkort är meriterande då det på sikt kan bli aktuellt att besöka kunderna.

Som person är du

Social och trivs i mötet med andra människor. Du har en god känsla för service, och logiskt tänkande, du mår själv bra när dina kunder och kollegor gör det. Jobbet innebär planering av dina egna dagar och du bör ha en god känsla för hur du ska prioritera för att upprätthålla en hög servicegrad och effektivitet.

Vi erbjuder

• Great Place to Work-certifierad arbetsplats 2020 & 2021
• Fantastiska kollegor!
• O.M Care: rikslunchkort, friskvårdsbidrag, förmånsportalen Benify och 1h träning i veckan på arbetstid
• Årlig kick-off

Start: Omgående med hänsyn till eventuell uppsägning

Anställningsform: Vikariat på ett år, med möjlighet till förlängning

Vi arbetar med löpande urval, så tveka inte att skicka in din ansökan direkt om du är intresserad av rollen. Har du frågor kan du kontakta mig, Anders.lundquist@officemangement.se

Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2022-08-26
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
MYBW Office Management Document Solution AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Mybw Office Management Document Solution AB (org.nr 556483-4371), http://www.officemanagement.se/

Arbetsplats
Office Management

Kontakt
Sara Lundberg
sara.lundberg@officemanagement.se

Jobbnummer
6559214

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Mybw Office Management Document Solution AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Mybw Office Management Document Solution AB: