Är du vår nya receptionist som brinner för service?
Järfälla kommun, Verksamhetsstöd och medborgarservice / Receptionistjobb / Järfälla
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
Visa alla receptionistjobb i Järfälla,
Sollentuna,
Upplands-Bro,
Danderyd,
Sundbyberg eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Järfälla kommun, Verksamhetsstöd och medborgarservice i Järfälla Järfälla har norra Stockholms mest spännande geografiska läge och växer snabbt. Vi erbjuder en arbetsplats med stor variation, goda utvecklingsmöjligheter och arbetar efter visionen "Järfälla för alla framåt". För oss är det viktigt att ha balans i livet och kunna kombinera karriär med fritid. Läs mer om hur det är att jobba hos oss på
www.jarfalla.se/ledigajobbVi söker nu Sveriges bästa receptionist som har fokus på service!
Du kommer att vara en nyckelperson för att ge bästa möjliga service till både anställda och andra personer som kontaktar kommunen. Som receptionist ansvarar du för att besökarna och de anställda får ett professionellt bemötande i en reception där servicenivån är i toppklass.
Publiceringsdatum2017-11-09ArbetsuppgifterReceptionisten ger service till kommunens anställda när det gäller besöksbokningar, konferenser, posthantering, försäljning av presentartiklar och arbetar i nära relation med övrig internservice. Just nu pågår ett utvecklingsarbete inom internservice och vi ser det som naturligt att du bidrar till att detta blir framgångsrikt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Inpasseringskontroll
• Ge service och besvara frågor per telefon, e-post och via personliga besök
• Konferensservice (bokning av lokaler, ordna förtäring etc.)
• Posthantering
• Viss ekonomiadministration (t.ex. kontering, internfakturering)
• Internförsäljning av presentartiklar
• Viss teknisk användarsupport rörande läsplattor och mobiltelefoner
• Utveckla och förbättra verksamheten
KvalifikationerErfarenhet och utbildningVi vill att du har:
• Gymnasieutbildning
• Tidigare erfarenhet av arbete med service och kundbemötande via fysiska besök, telefon och mail i minst 2 år
• Mycket goda kunskaper i svenska i tal och skrift
• Mycket goda kunskaper i engelska i tal
• Vana att arbeta med datorer, läsplattor och mobiltelefon
• Vana att söka efter information
• Goda kunskaper i Office-paketet
Det är meriterande om du har:
• erfarenhet av ekonomiadministration
• erfarenhet av teknisk användarsupport
• Goda kunskaper i arabiska, finska eller somaliska i tal
Dina personliga egenskaperVi söker dig som är en stjärna på att ge service. Då du kommer att vara en nyckelperson i kommunhuset, är det viktigt att du är en positiv person som visar omdöme i ditt professionella agerande. Du är trygg och stabil i ditt agerande och kan kommunicera på ett respektfullt, lyhört och tydligt sätt.
Du är väl medveten om att ditt uppdrag är att underlätta för andra. Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och är beredd att anstränga dig för att leverera lösningar. Arbetet sker i nära samarbete med dina kollegor och du behöver därför kunna samarbeta på ett konstruktivt och respektfullt sätt.
Det är viktigt att du är flexibel och har lätt att anpassa dig till ändrade förutsättningar. Du ska tycka om att arbeta på en arbetsplats där det löpande sker förbättrings- och förändringsarbete och förblir motiverad även om du stöter på hinder.
Urval och intervju sker löpande, så välkommen med din ansökan!
ÖVRIGT
Vi undanber oss alla erbjudanden om annonserings- och rekryteringshjälp i samband med denna annons.
Varaktighet, arbetstid
Deltid. 50% + 25% extra vid behov Dagtid, kvällstjänstgöring förekommer Tillsvidareanställning, tillträde: Enl. ök.
ErsättningMånadslön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2017-11-17
Ange följande referens när du ansöker: A726352
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktÅsa Otterbjörk
asa.otterbjork@jarfalla.seFöretagJärfälla kommun, Verksamhetsstöd och medborgarservice
AdressJärfälla kommun, Verksamhetsstöd och medborgarservice
Järfälla
17780 JÄRFÄLLA
KontorsadressVasaplatsen 9-11 JÄRFÄLLA
Jobbnummer 3794674
Observera att sista ansökningsdag har passerat.