Är du vår nya outstanding Hub host?

Workshop International Sweden AB / Receptionistjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla receptionistjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Workshop International Sweden AB i Stockholm, Järfälla, Täby, Sigtuna, Uppsala eller i hela Sverige

WorkShop - The consumer experience agency är Nordens största och ledande retailbyrå. Vi hjälper några av världens största varumärken ge sina konsumenter en shoppingupplevelse i världsklass genom att erbjuda strategiska, kreativa och taktiska sälj- och marknadsföringstjänster. Vi finns i samtliga nordiska länder, Benelux och Paris. Vi är över 250 anställda, omsätter cirka 250 miljoner och är utsedda till Gassell företag i flera år. Vi har en stark och driven kultur som präglas av kamratskap och mångfald.

Under hösten utvecklade Workshop det helt nya konceptet Next Gen Retail Hub. Ett co-working space, designat in house och där vi samlat några av branchens mest innovativa företag. Nu söker vi dig som älskar service och sprider härlig energi!

Du ansvarar för att ge alla som besöker oss en kundupplevelse i världsklass, såväl i det personliga mötet som i totalupplevelsen av våra lokaler. I kombination med att ta hand om företagen i Huben och kunder skapar du en hög trivselfaktor på kontoret, ansvarar för våra konferenslokaler, personalutrymmen samt förbereder för möten och events. I arbetsuppgifterna ingår även ansvar för leverantörskontakter, telefoni, viss IT hantering, fakturahantering, nycklar och säkerhet.

Som person är du ett socialt geni som sprider energi till din omgivning. Du är proaktiv, initiativrik och trivs med att arbeta självständigt. Självklart älskar du service och förstår att det är de små detaljerna som gör skillnad. Du är inte rädd för att ta i där det behövs, gillar att hålla ordning och att få saker gjorda. Vidare är du administrativ och kommunikativ. Erfarenhet av Marathon eller liknande ekonomisystem är meriterande.

Vi söker dig som:

• Har erfarenhet från serviceyrke
• Har erfarenhet av enklare administration
• Är kommunikativ, omtänksam och lyhörd
• Är ambitiös, prestigelös, har känsla för detaljer och förmågan att leverera det lilla extra
• Älskar att hålla rent och snyggt, och har ett öga för inredning
• Har mycket goda kunskaper i svenska och engelska samt Microsoft Office

Vi erbjuder dig ett roligt och fartfyllt arbete på ett inspirerande och växande företag. Varmt välkommen med din ansökan!

Start: Enligt överenskommelse.
Placering: Vi sitter i nybyggda lokaler vid Mariatorget.
Anställning: Heltid, tillsvidareanställning med 6 månaders provanställning.

Vi håller intervjuer löpande så vänta inte med din ansökan. Sista ansökningsdag är onsdag 31 mars. Ansökan sker via hemsidan, vi tar inte emot ansökningar via mail.

Läs mer om oss och vårt företag på www.work-shop.com, www.nextgenretailhub.com och följ oss gärna på sociala medier! Facebook och LinkedIn: WorkShop The Retail Agency, Instagram: @workshopretail @nextgenretailhub

Varaktighet, arbetstid
Heltid/ Ej specificerat

Publiceringsdatum
2021-03-16

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2021-03-31
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Workshop International Sweden AB

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Workshop International Sweden AB (org.nr 556665-8935), http://www.work-shop.com/sv/

Jobbnummer
5631520

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Workshop International Sweden AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Workshop International Sweden AB: