Är du vår nya ekonomiassistent/receptionist?

Syntronic / Ekonomiassistentjobb / Gävle
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla ekonomiassistentjobb i Gävle, Älvkarleby, Sandviken, Ockelbo, Ovanåker eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Syntronic i Gävle, Sandviken, Stockholm, Kumla, Linköping eller i hela Sverige

Syntronic är ett ledande designhus specialiserade inom avancerad produkt- och systemutveckling, produktion och eftermarknadstjänster. Våra kunder och partners är några av världens mest teknikintensiva företag och organisationer och återfinns inom branscher som telekom, medicinteknik, fordons-, försvars- och verkstadsindustrin. Våra kontor finns i Gävle, Göteborg, Linköping, Lund, Sandviken, Stockholm, Kuala Lumpur, Penang, Beijing, Chengdu, Shanghai, Jakarta och Ottawa.

Syntronic fortsätter att expandera och behöver nu utöka vårt härliga ekonomi- och receptionsistteam med en erfaren ekonomiassistent!


Arbetsuppgifter/Ansvar

Som ekonomiassistent kommer du vara behjälplig med fakturering, kund- och leverantörsreskontra, löpande bokföring och rapportering. Det är ett stort flöde med många fakturor som hanteras i vårt system. Vid behov kommer du att hjälpa till i receptionen med att boka resor, svara i telefon och hantera inkommande mail mm.

Du kommer att bli en viktig funktion i vår dagliga verksamhet och kommer ha ansvar för att registrera och bokföra leverantörsfakturor. Här använder du din erfarenhet för att snabbt kunna komma in i arbetet. Med din positiva energi kommer det inte att vara något problem.


Vem är du?

• Är högskoleekonom

• Har minst 2-års erfarenhet av leverantörsreskontra

• Är bra på att kommunicera på svenska och engelska

Meriterande är erfarenhet av Microsoft Nav.

Tempot är högt och stundtals kan din stresstålighet sättas på prov. Du behöver ha ordning och reda då vi har ett stort flöde med fakturor i vårt system.

För att lyckas i den här rollen ser vi att du är flexibel och kan rycka in där det behövs. Du har ofta ett leende på läpparna och en vana att hantera flera olika saker samtidigt. Du har en förmåga att prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt och kan snabbt ställa om när tillfället kräver det.

Hos Syntronic får du arbeta i en familjär miljö med globala vibbar där det finns möjligheter att växa tillsammans med oss.

Vi erbjuder

Hos oss får du möjlighet att utvecklas tillsammans med engagerade och duktiga medarbetare. Vi arbetar inom flera olika affärsområden med spännande och utmanande projekt i en internationell miljö. Trevlig arbetsmiljö och god hälsa bland våra medarbetare är viktigt för oss, därför får du tillgång till friskvårdsbidrag samt ett bra försäkringspaket både vad gäller privatvård och pensionsavsättning.

Publiceringsdatum
2018-11-06

Så ansöker du
Vi ser fram emot ditt CV och ett personligt brev där du beskriver varför du vill arbeta hos oss. Ansök senast den 30 november.
Vi går igenom ansökningarna löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Inför rekryteringsarbetet har Syntronic tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi undanbeder oss därför vänligt och bestämt kontakt med mediasäljare och säljare av rekryteringstjänster.



Kontaktperson för detta jobb
Har du några frågor så är du välkommen att höra av dig till Josefin Westman på josw@syntronic.com

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tills vidare

Ersättning
Fast

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-11-30
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Företag
Syntronic

Adress
Syntronic
Box 965
80133 Gävle

Kontorsadress
Box 965

Jobbnummer
4441669

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Syntronic

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Syntronic: