Är du vår nya Customer Success Agent?

Visma Financial Solutions AB / Kundservicejobb / Helsingborg
2023-12-29
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du vår nya Customer Success Agent?" (publicerad 2024-01-23) ⬅️


Visa alla kundservicejobb i Helsingborg, Bjuv, Åstorp, Höganäs, Landskrona eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Visma Financial Solutions AB i Helsingborg

Med målet att utveckla morgondagens processer och rutiner för hantering av kunder söker vi nu en Customer Success Agent till en helt ny roll i bolaget. Vi söker dig som är en problemlösare med hög servicekänsla som vill vara med och arbeta i en miljö som genomsyras av utveckling och nytänk. Samt, präglas av entreprenörskap och drivna medarbetare. Tveka inte, sök idag!

Publiceringsdatum
2023-12-29

Om tjänsten
I rollen ansvarar du över direktkontakten med våra kunder för att effektivt hantera deras inkommande funderingar. Genom felsökning och problemlösning, som är av teknisk karaktär, ansvarar du över att lösa kundernas utmaningar med kontinuerlig återkoppling. Du arbetar mot att minimera antalet inkommande ärenden genom att i din kommunikation, proaktivt guida och utbilda kunderna. Här får du möjligheten att vara med och delta i framtagningen av morgondagens processer med fokus self-service och ökad kundnöjdhet.

Avgörande i rollen är att utveckla en förståelse för de produkter och tjänster vi erbjuder. Du agerar expert i hur dessa används i dialog med kund, och genomför kundmöten och utbildningar vid behov. Du är superuser och ambassadör för vår systemplattform och har ett intresse för utveckling och användning av mjukvara och digitala lösningar. Du strävar efter att bygga interna relationer för att bredda din kunskap och överföra insikter från dialoger med kund.

I ditt dagliga arbete kommer du bland annat:

• Hantera inkommande ärenden från kunder på ett proaktivt tillvägagångssätt genom att skapa en förståelse för de underliggande behoven

• Felsöka och problemlösa ärenden som inte kan besvaras vid första kontakt

• Genomföra kundvårdande aktiviteter som utbildning och möten

• Bygga externa relationer med kunder samt internt med kollegor och avdelningar

• Eskalera insikter och feedback från marknaden internt till organisationen

Kvalifikationer
Tidigare erfarenhet av kundservice med proaktiv kommunikation

Framgångsrikt bidragit till ökad kundnöjdhet

Har ett intresse och grundläggande förståelse för mjukvara och teknik

Arbetar strukturerat och effektivt med intresse för utveckling av processer

Har utmärkta språkkunskaper i svenska och engelska, i tal och skrift

Vem är du?

En kommunikativ och självgående person med grundläggande förståelse för mjukvara och teknik. Du vill spela en nyckelroll i att stödja kunder genom hantering av inkommande ärenden, samt säkerställa hög kvalitet i upplevelsen och utveckla befintliga kundrelationer. Du gillar problemlösning och arbetar självständigt samt försöker efter din förmåga söka svar självmant innan du tar ärenden vidare. Våra produkter, tjänster och funktioner genomgår en kontinuerlig förändringsresa och din anpassningsförmåga kommer väl till hands.

Om du tror att Amili är rätt arbetsplats för dig och att du är rätt för oss, ser vi fram emot din ansökan! Urvalet sker löpande och tillträde sker enligt överenskommelse. Tjänsten är en tillsvidareanställning och en position i ett företag med stark tillväxt och möjligheter för utveckling. Du kommer arbeta med drivna kollegor i en dynamisk miljö med hög energinivå.

Vi ser fram emot din ansökan!

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2024-06-16
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Visma Financial Solutions AB (org.nr 556439-5670), https://amili.se

Arbetsplats
Amili

Jobbnummer
8359043

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Visma Financial Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Visma Financial Solutions AB: