Är Du Vår Nästa Supporttekniker?

24 Solutions AB / Supportteknikerjobb / Nacka
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla supportteknikerjobb i Nacka, Kristinehamn, Karlskoga, Storfors, Lekeberg eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos 24 Solutions AB i Nacka, Stockholm, Göteborg, Mölndal eller i hela Sverige

Vår Service Desk behöver ytterligare en superstar!
Som Supporttekniker hos oss ingår du i vårt Service Desk-team som hanterar allt från supportsamtal, standardbeställningar till kritiska incidenter. Du är ofta kundens huvudsakliga kontakt på tekniksidan och därmed en person som delar vår åsikt om att våra kunder förtjänar exceptionell kundvård. Inte minst eftersom vår kundsupport är en vital del i vårt erbjudande.

Har du det som krävs?
Du är en person som sätter kunden i fokus i allt du gör.
Du gillar att arbeta i ett högt tempo och strukturerat.
Du är initiativrik och en lagspelare.
Du tycker om att jobba i en ständigt föränderlig bransch och är anpassningsbar.
Du tycker om att ta dig an utmaningar.
Du delar gärna med dig av din kunskap.
Du är driven och vill utvecklas.
Du vill ha möjlighet att växa både som person och i din yrkesroll.

Publiceringsdatum
2016-05-19

Erfarenheter
Goda kunskaper inom Windows & Linux som serveroperativsystem
Grundläggande kunskaper om nätverk och felsökning i nätverk
Erfarenhet av virtualisering, primärt VMware
Vana av ärendehanteringssystem
Dessutom är det meriterande om du har:
Erfarenhet av ITIL
ISO 9001, ISO 14001 & ISO 27001
PCI DSS

Utbildningsbakgrund
Vi ser gärna att du har relevant utbildning från gymnasiet eller yrkeshögskola, samt minst ett års erfarenhet från en liknande tjänst.

Dina personliga egenskaper
Serviceinriktad, noggrann och ansvarsfull
Djupt teknikintresserad
Stresstålig
God samarbetsförmåga och ett systematiskt tillvägagångssätt
Lätt för att kommunicera i tal och skrift, även på engelska
Förbättringsorienterad och initiativrik

Vi sitter i nya fräscha lokaler i Sickla.

Varaktighet, arbetstid
Tillsvidare
Heltid

Ersättning
Fast månads- vecko- eller timlön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-06-10
Ansökan kan skickas till e-postadress: alexandra.jonsson@24solutions.com

Kontakt
Alexandra Jonsson, Customer Services Manager 08-53524100 (Telefon) alexandra.jonsson@24solutions.com

Företag
24 Solutions AB

Adress
24 Solutions AB
smedjegatan 2c
13154 Nacka

Övriga kontaktuppgifter
Telefonnummer: +46853524100
E-postadress: info@24solutions.com

Jobbnummer
2854629

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från 24 Solutions AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos 24 Solutions AB: