Är du vår nästa supporthjälte?

Cinode AB / Kundservicejobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla kundservicejobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Cinode AB i Stockholm

Är du en serviceminded, framåt och "techy" person som drivs av att stötta kunder mot framgång? Gillar du att arbeta i en föränderlig och öppen miljö? Då tycker vi att du ska läsa vidare!
SaaS tjänsten Cinode gör det möjligt att driva konsultbolag smartare och snabbare. Våra kunder ökar sin försäljning, får kontroll på såväl sina kompetenser som sina affärer. Engagemang inom bolaget stärks tillsammans med oss genom att skapa transparens och öppenhet. De problem som finns inom konsultbranschen har vi gjort till vår uppgift att lösa. Vår passion är att förenkla det dagliga arbetet för de som verkar i konsultbranschen.
Idag har vi över 200 kunder allt ifrån mindre konsultbolag till stora internationella börsnoterade bolag. Vi är nu inne i stark expansiv fas och tar produkten ut i världen.
Våra kunders nöjdhet är A och O för vår framgång. Därför söker vi dig som vill arbeta tillsammans med oss i rollen som supportansvarig och ge våra kunder en upplevelse utöver det vanliga. Tillsammans med vårt Customer Success team kommer du att vara länken mellan oss och våra kunder.
Vi erbjuder dig en spännande arbetsplats med glada kollegor och härliga lokaler vid St Eriksplan. Vi räds inte av att testa nya idéer och firar segrar.

Publiceringsdatum
2019-11-22

Dina arbetsuppgifter
• Ansvara för vår first-line support, upprätthålla SLA samt kundnöjdhet.
• Besvara kundcase på svenska och engelska via video, telefon och mail.
• Genomföra felsökningar för inkomna supportärenden och rapportera till vårt utvecklingsteam.
• Hjälpa till med testning av ex buggrättningar och malländringar.
• Ta emot, följa upp och koordinera kundbeställningar.
• Backoffice administration i befintliga stödsystem för produkten.
• Ta fram content för att underhålla vår self-service tillsammans med våra Customer Success Managers.
• Samarbeta och stötta våra Customer Success Managers för att säkerställa kvalitén i kundupplevelsen.

Lämplig bakgrund
Du är driven, lättlärd och nyfiken, har en stark laganda och god kommunikativ förmåga. Vi är ett ungt och drivet bolag som ser att alla inom bolaget tar egna initiativ, är orädda att testa nya saker samt kan arbeta under mindre strukturerade former. Du behöver ett högt eget inre driv och tar stort egenansvar.
Vi vill att du har:
• Gärna ett års erfarenhet av support i någon typ av IT-system.
• Gärna annan erfarenhet av servicerelaterade och/eller koordinerande yrken.
• Stort tekniskt intresse.
• Kan obehindrat tala och skriva på svenska och engelska.
• Förförståelse för konsultbranschen är meriterande.
Vi erbjuder dig
• Heltidstjänst med fast lön
• Fina löneförmåner såsom ett generöst träningsbidrag, måndagsfrukost och roliga after-works.
• Konferens- och bonusresor.
• Härliga kollegor.
• Personlig utveckling och stort egenansvar.
Vill du hoppa på vår resa ut i världen?
Du ges möjlighet att komma in i ett roligt företag med stora möjligheter att utvecklas och växa!

Vi ser fram emot din ansökan!

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-12-15

Adress
Cinode AB
Torsgatan 21
11321 Stockholm

Arbetsgivarens referens
Arbetsgivarens referens för detta jobb är "Supporthjälte".

Omfattning
Detta är ett heltidsjobb.

Arbetsgivare
Cinode AB (org.nr 556825-8668)
Torsgatan 21 (visa karta)
113 21  STOCKHOLM

Ansökan
E-post: camilla.ahgren@cinode.com

Jobbnummer
4975528

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Cinode AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Cinode AB: