Är du vår nästa Säljansvarig?

Inspira AB / Inköpar- och marknadsjobb / Västerås
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla inköpar- och marknadsjobb i Västerås, Hallstahammar, Surahammar, Eskilstuna, Enköping eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Inspira AB i Västerås, Eskilstuna, Enköping, Köping, Sala eller i hela Sverige

Vi erbjuder arbetsplatsservice i världsklass för att stärka helhetsupplevelsen av kundens verksamhet. Vi har ett heltäckande tjänsteutbud som omfattar det mesta inom företagsstädning och närliggande support som bemanning av reception, intern service, frukt, kaffe, växter och hygienprodukter. Vi verkar i hela landet och har funnits sedan 1984. Vi omsätter 450 mkr och sysselsätter 1300 medarbetare. Vi verkar utifrån vår värdegrund som bygger på kundnöjdhet, medarbetarnöjdhet, hållbarhet och förnyelse. Sedan januari 2016 är Västmanlands Städ- och Flyttjänst AB en del av Inspira.

Beskrivning av tjänsten:

Vårt uppdrag är att öka upplevelsen av våra kunders verksamhet. Genom ett komplett utbud av städ- och supporttjänster bidrar vi varje dag till att förbättra vardagen för våra kunders kunder genom excellent arbetsplatsservice.

Som säljare hos oss utgör du en viktig roll när det kommer till såväl nyförsäljning som omförsäljning av befintliga kunduppdrag. Dina arbetsuppgifter innebär ett ansvar för hela anbudsprocessen inom såväl den privata som den offentliga sektorn. Vi vill även att du bidrar till bolagets affärsutveckling genom att utveckla vårt erbjudande och komma med idéer om hur vi kan öka försäljningen. Du förväntas att självständigt driva dina egna säljprojekt och ditt dagliga arbete omfattas av utformning av konkurrenskraftiga anbud och kalkyler där du upprättar kundavtal och genomför noggrann överlämning av uppdrag till vår driftorganisation. I din roll kommer du även vara ett viktigt stöd för driften.

Du kommer att ingå i vår säljorganisation och rapportera till försäljningschef för Inspira Väst med placeringsområde i Västerås och Uppsala (med omnejd) där vi har kontor på bägge orterna. Körkort är ett krav och resor kommer att förekomma i tjänsten.


Publiceringsdatum
2016-11-03

Kvalifikationer
Vi tror att du är en driven person som motiveras av att nå dina resultat och som kan se våra kunders behov. Du har förmågan att se nya affärsmöjligheter och arbetar självständigt efter standardiserade arbetsmetoder. Du är skicklig på att skapa och presentera attraktiva lösningar för kund i såväl skrift som i presentationer.

För att lyckas som säljare hos oss vill vi att du:

* Är resultatinriktad, självgående och ansvarstagande
* 1-3 års erfarenhet av att självständigt driva hela försäljningsprocessen
* Är utåtriktad, relationsskapande med en övertygande och vinnande inställning
* Har god kunskap inom kalkylering och anbud samt förståelse för affärer

Mångårig erfarenhet från FM och städbranschen är meriterande. Urval sker löpande så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag.

Vi erbjuder dig:

Ett varierande arbete med frihet under ansvar där du själv ansvarar för att planera dina dagar och nå dina resultat. Självklart har du de verktyg och det stöd du behöver för att kunna utföra ditt arbete. För mer information om oss och vad det innebär att arbeta på Inspira gå in på vår hemsida www.inspira.se. Frågor besvaras av Maria Thörn som nås på 021 48 19 503

Varmt välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillträde enligt överenskommelse Omfattning: Heltid.

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-11-25
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Maria Thörn 021 481 95 03

Företag
Inspira AB

Adress
Inspira AB
Hangövägen 19
11541 Stockholm

Kontorsadress
Hangövägen 19

Jobbnummer
3141282

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Inspira AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Inspira AB: