Är du vår nästa HR-konsult till trivsam kund?

Bemannia Kontor / Administratörsjobb / Trollhättan
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Trollhättan, Essunga, Vänersborg, Lilla Edet, Grästorp eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Bemannia Kontor i Trollhättan, Vänersborg, Lilla Edet, Uddevalla, Ale eller i hela Sverige

Det kanske är dig vi söker för att som HR-konsult via oss arbeta brett inom personalområdet hos vår trivsamma kund i Alafors. Vi ser gärna att du är öppen för något kortare såväl som längre uppdrag och främst vill arbeta heltid.

Om uppdraget:

Du kommer att tillhöra vår kunds HR- och personalavdelning i Alafors där du samarbetar med ett tjugotal engagerade och professionella kollegor. Vår kund värdesätter en positiv och gemensam organisationskultur där du får vara med och arbeta för att göra skillnad. Vidare har de också ett mycket bra pendlingsläge med direkttåg mellan exempelvis Göteborg och Trollhättan.

Vi söker dig som finns tillgänglig för anställning redan nu, men som även kan börja lite längre fram, exempelvis i mars 2018. Uppdragen beräknas vara från ca 3 månader upp till 1 år om vi ser gärna att du är flexibel inför detta.

Publiceringsdatum
2018-01-29

Arbetsuppgifter
Som HR-konsult kommer du att vara flexibel inför organisationens behov och hjälpa till att avlasta HR-avdelningen med de arbetsuppgifter som behövs. I och med detta är det bra om du vågar rådfråga kollegor och kommunicera proaktivt. Du kommer främst att arbeta operativt med stöd till chefer inom personalområdet. Vi ser därför gärna att du har en förmåga att lyssna till både verksamheten och dess arbetssätt.

Kvalifikationer
• Högskoleutbildning inom personal och arbetsliv
• Ett par års arbetslivserfarenhet inom HR
• Tidigare arbetet med personalfrågor i offentlig verksamhet
• Erfarenhet av att stötta chefer utifrån lagar och avtal
• Tidigare samarbetat med fackliga organisationer och verkat i partsgemensamma grupper i politiskt styrd organisation

Om ansökan:

Sök tjänsten genom att klicka på ansök nedan. Urval och intervjuer sker löpande och tjänsten kan komma att tillsättas före sista ansökningsdag.

Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa av ansvarig rekryterare, förnamn.efternamn@bemannia.se. Ange annonstiteln för den tjänst som din fråga berör i ämnesraden i ditt mail.

För generella funderingar kring din ansökan eller vår rekryteringsprocess når du oss under kontorstid på jobb@bemannia.se alternativt 08-84 53 00.

Alla våra lediga tjänster finner du här: www.bemannia.se/lediga-jobb/

Registrera ditt CV här: www.bemannia.se/registrera-ditt-cv/
Då finns du med i vår databas även för framtida rekryteringar.

Bemannia är ett av Sveriges ledande bemannings- och rekryteringsföretag inom offentlig sektor. Vi har ramavtal med 220 kommuner och ett 100-tal förvaltningar, bolag och myndigheter. Bemannia är ett auktoriserat bemanningsföretag som har kollektivavtal. Detta är en trygghet och en kvalitetssäkring såväl för våra kunder som för dig som konsult. Bemannias etablerade samarbete med tusentals attraktiva arbetsgivare i hela landet erbjuder dig mängder med spännande karriärmöjligheter.

Välkommen till Bemannia - Rätt person direkt!

www.bemannia.se www.facebook.com/bemannia

Varaktighet, arbetstid
ca 40h veckan 3 månader upp till 1 år

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2018-02-02
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Sofie Nilsson

Företag
Bemannia Kontor

Adress
Bemannia Kontor
Sveavägen 155
11346 Stockholm

Kontorsadress
Sveavägen 155 11346 Stockholm

Jobbnummer
3930952

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Bemannia Kontor

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Bemannia Kontor: