Är du vår framtida account manager?
Jkrs Kundrelationer AB / Säljarjobb / Stockholm
2013-05-30
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du vår framtida account manager?" (publicerad 2013-08-02) ⬅️
Visa alla säljarjobb i Stockholm,
Solna,
Lidingö,
Sundbyberg,
Danderyd eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Jkrs Kundrelationer AB i Stockholm JKRS Kundrelationer är företaget med mötesbokning, kundvård och marknadsföring som specialistkunskap!
Då behovet av våra tjänster är väldigt stort behöver vi hitta fler skickliga account managers som kommer ansvara för viktiga kundkonton åt några av Sveriges ledande företag inom finans- och försäkringsbranschen.
Eftersom tjänsten innebär mycket ansvar har vi utformat ett exklusivt 30-dagars traineeprogram där du och 4 andra utvalda personer kommer drillas och utbildas inom försäljning samt våra verksamhetsområden. Programmet finns till för att lära dig allt som krävs för att bli en framgångsrik account manager och du kommer få mycket värdefulla kunskaper inom bland annat besöksbokning och psykodynamisk programmering.
Vi ser att du som söker är en väldigt social person som besitter en hög vinnarmentalitet och som tycker om att ha riktigt kul på jobbet!
Tjänsten kräver även att du behärskar svenska mycket väl i tal och skrift.
Låter detta intressant?
Skicka CV och brev till
jobb@jkrs.se och skriv "account manager" i ämnesraden innan torsdag 6 juni.
Publiceringsdatum2013-05-30Arbetstider och omfattningTillsvidare
Heltid
ErsättningRörlig lön
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2013-06-06
Ange följande referens när du ansöker: Account manager
Ansökan kan skickas till e-postadress:
jobb@jkrs.seKontaktFanny Petersson, Rekryterare 0757-603045 (Telefon)
jobb@jkrs.seFöretagJKRS KUNDRELATIONER AB
AdressJKRS KUNDRELATIONER AB
Armfeltsgatan 27
11534 STOCKHOLM
KontorsadressArmfeltsgatan 27
STOCKHOLM
Övriga kontaktuppgifterTelefonnummer: 0757-603045
E-postadress:
jobb@jkrs.se Jobbnummer 1569027
Observera att sista ansökningsdag har passerat.