Är du Tryggsams nya kvällscoch?

Tryggsam / Butikssäljarjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla butikssäljarjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Tryggsam i Stockholm, Örebro, Linköping, Motala, Nacka eller i hela Sverige

Tryggsam grundades 2013 ur idén att alla ska ha råd med en tryggare vardag. Sedan dess har vi hjälpt kunder att utöka sina befintliga eller obefintliga skydd i hemmet. Vi balanserar hela tiden vikten av att kunden ska få bra kvalité till ett bra pris vilket har visat sig vara enormt uppskattat. Vårt mål är att vi ska bli störst i norden och hoppas att du vill vara delaktig i det målet.

Arbetsuppgifter och tjänsten

Till vårt nya kvällsteam söker vi nu en driven, glad och hårt arbetande Försäljningscoach.

Du kommer att ha det övergripande försäljningsansvaret över 15 agentplatser och ca 40st deltidssäljare där din uppgift blir att bygga upp ditt team för att sedan leda, utvärdera och utveckla teamet.

Du ansvarar för allt från rekrytering, utbildning i sälj, produktkunskap, schemaläggning, resultatuppföljning och allt som berör hela projektet och teamet. Med tidigare framgångsrik erfarenhet från försäljning och verksamhetsutveckling tar du en tydlig roll i bolaget och ansvarar för att effektivisera och öka våra försäljningsresultat.

Exempel på arbetsuppgifter och ansvarsområden:

• Dagligen driva teamet för att nå företagets försäljningsmål.
• Utveckla processer, arbetssätt, säljstyrning och nyckeltal inom försäljningsområdet.
• Förbättra säljmetodik och material.
• Rekrytering med ansvar för ett väluppbyggt och balanserat säljteam.
• Säljutveckling samt uppföljning på individ- och gruppnivå.
• Kontinuerligt stärka arbetsglädje, produktförståelse och säljkulturen i ditt team.

Erfarenhet, utbildning och person

För att vara framgångsrik i denna roll ser vi att du tidigare arbetat med konsumentförsäljning i stor skala över telefon och har erfarenhet av att förstå strukturer för säljledning och rapportering. Du har minst 1 års erfarenhet av en säljande eller säljledande befattning och har kunskapen, drivet samt engagemanget som krävs för att framgångsrikt leda medarbetare mot uppsatta mål. Du är van med det administrativa ansvar denna typ av roll innebär med rapportering och beräkningar av resultat, kostnader och intäkter. Du har också ett tydligt affärstänk och har erfarenhet, kunskap samt intresse för affärs- och verksamhetsutveckling. Vi värdesätter din förmåga att uttrycka dig väl i tal och skrift. Du har framförallt ett leende som slår allt.

Som person är du allid glad, kommunikativ och orädd. Med ett starkt driv och engagemang har du förmågan att skapa mening och arbetsglädje hos dina medarbetare. Med samma engagemang och en stark analytisk förmåga bidrar och deltar du i bolagets fortsatta utveckling. Du är resultatfokuserad och drivs av att överträffa dina uppsatta mål.

Anställning: Provanställning 6 månader

Tjänst: 50-60%

Arbetstider: Mån-tor 16:00-21:00 / Sön 13:00-17:00

Lön: Fast månadslön + Bonus

Tillträde: Maj-Juni

Låter det intressant? Kontakta oss!

Välkommen.....

Varaktighet, arbetstid
Heltid Anställningstid enligt överenskommelse

Publiceringsdatum
2016-04-20

Ersättning
Lön enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-05-15
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Per Erlandsson per.erlandsson@tryggsam.se

Företag
Tryggsam

Adress
Tryggsam
Västra Finnbodavägen 2
11443 Stockholm

Kontorsadress
Västra Finnbodavägen 2 , Stockholm

Övriga kontaktuppgifter

Jobbnummer
2794344

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Tryggsam

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Tryggsam: