Är du rätt person för SL:s kundtjänst?
Releasy / Butikssäljarjobb / Borås
2016-06-01
Observera att sista ansökningsdag har passerat.
➡️ Klicka här för den senare publicerade platsannonsen "Är du rätt person för SL:s kundtjänst?" (publicerad 2016-06-14) ⬅️
Visa alla butikssäljarjobb i Borås,
Bollebygd,
Svenljunga,
Ulricehamn,
Alingsås eller i
hela Sverige Visa alla jobb hos Releasy i Borås,
Linköping,
Borlänge,
Stockholm eller i
hela Sverige Vill Du också förenkla 800 000 resenärers vardag - varje dag? Vill du guida resenärer genom Stockholms län och bidra till en effektiv användning av kollektivtrafiken?
Just nu söker vi efter kundservicemedarbetare som vill utvecklas inom ett mångsidigt uppdrag, för en av våra uppdragsgivare; SL. Vi på Releasy Customer Management är ett team som arbetar med att utveckla våra uppdragsgivares kundrelationer och stärka deras försäljning. Vi letar därför aktivt efter positiva, drivna och engagerade personer som kan hjälpa oss med just detta!
SL Kundtjänst, SL Center och Waxholmsbolaget är en del av verksamheten inom SL. Ett hundratal medarbetare hos Releasy har som huvuduppgift att arbeta för en utveckling av SL- trafiken. Enkelt, samordnat och med hög kompetens ger våra kundtjänstmedarbetare information till och hanterar synpunkter från resenärer i Stockholms Län. Resenären i SL- trafiken ska alltid ha korrekt information och rätt biljett för en trygg resa.
Som kundservicemedarbetare på SL Kundtjänst svarar du på de flesta frågor från resenärer som berör resvägar och tider inom ansvarsområdet för Stockholms Lokaltrafik. Din arbetstid är enligt kollektivavtal och förlagd under kundtjänstens öppettider, för närvarande från måndag till och med söndag mellan 06.00 - 23.00. I tjänsten ingår även mailhantering, chatt samt en del administration.
Hos oss arbetar du på en arbetsplats med en energisk atmosfär, individanpassad coachning och där arbetet är självständigt och målinriktat. Tillsammans har vi roligt på vägen för att nå våra uppsatta mål!
Vi söker dig med följande egenskaper:
• Du innehar ett fullständigt gymnasiebetyg.
• Du behärskar både svenska och engelska i tal och skrift.
• Du har god datorvana.
• Du trivs i mötet med andra människor.
• Du vet vad kundservice innebär.
• Du är en strukturerad person med tålamod och effektivitet.
• Du arbetar gärna i ett högt tempo under de perioder som kräver det.
• Du har en hög arbetsmoral och stort intresse av utveckling.
• Du innehar en god verbal och skriftlig kommunikation.
Erfarenhet och/eller utbildning inom kundservice är meriterande. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.
Publiceringsdatum2016-06-01ErsättningEnligt kollektivavtal med Unionen.
Arbetstider:
Schema med varierande arbetstider under dag, kväll och helg, beräknat behov är behov är 75 %.
Förmåner och fördelar hos Releasy Customer Management:
• All utbildning på Releasy är givetvis betald för vi vet att bra utbildning leder till fantastiska medarbetare.
• Det finns goda möjligheter att utvecklas inom andra uppdrag och ta del av våra interna utbildningar.
• Vi har engagerade ledare som lyfter sitt team och hjälper dig som anställd att utvecklas.
• Vi uppmuntrar till hälsa och friskvård och därav får du som anställd friskvårdsbidrag.
• Det finns möjlighet till kortare pass för att du som anställd ska kunna anpassa arbetet till studier etc.
Låter det intressant?
Skicka då in din ansökan redan idag!
Urval och rekrytering sker löpande. Planerad utbildning startar måndag 20/6.
Vid frågor om tjänsten, vänligen kontakta HR-chef Julia Johansson via mail:
julia.johansson@releasy.seVaraktighet, arbetstid
Deltid Anställningstid enligt överenskommelse
ErsättningLön enligt överenskommelse
Så ansöker duSista dag att ansöka är 2016-06-17
Klicka på denna länk för att göra din ansökanKontaktJennifer Tjernlund 0703779664
jennifer.tjernlund@releasy.seFöretagReleasy
AdressReleasy
Nils Jakobsonsgatan 5 D
50430 Borås
KontorsadressNils Jakobsonsgatan 5 D, Borås
Övriga kontaktuppgifter Jobbnummer 2882225
Observera att sista ansökningsdag har passerat.