Är du Mercers nya administrativa affärskoordinator?

Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg / Bankjobb / Göteborg
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla bankjobb i Göteborg, Mölndal, Partille, Kungälv, Lerum eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg i Göteborg, Mölndal, Kungälv, Kungsbacka, Stenungsund eller i hela Sverige

Brinner du för tjänstepension? Är du drivande, självgående och vill vara med och bygga relationer med kunder i en internationell miljö? Då har vi ett stimulerande jobb som administrativ Affärskoordinator i en växande organisation där du får möjligheten att utvecklas.

Mercer är ett av värdens främsta företag inom bland annat pension och försäkring. Vi är inne i en tillväxtfas och söker nu därför dig med goda kunskaper inom tjänstepension och ett stort intresse för kundrelationer och service.


Arbetsbeskrivning
I tjänsten som administrativ affärskoordinator sköter du den löpande administrationen av våra kundföretags tjänstepensionsplaner och andra förmåner. Arbetet innebär kontakt med deras HR-avdelningar, löneleverantörer samt kundföretagens anställda via både mail och telefon. Kontakt med försäkringsbolag och våra interna IT-avdelningar, är en naturlig del av arbetet.

Kvalifikationer och egenskaper
Vi ser gärna att du har en IFU utbildning eller motsvarande med gedigen kunskap inom ITP, frivillig ITP och policys samt fördjupad kunskap inom försäkring. Om du har Swedsec är det meriterande. Vi ser även att du har behärskar svenska och engelska i tal och skrift

Som person är du ansvarstagande, strukturerad och tar egna initiativ för att säkerställa att uppgifter slutförs med kvalitet och i rätt tid. Du är öppen, kommunikativ, nyfiken samt tycker om kundkontakt. För att lyckas och trivas i rollen tror vi att du är en duktig och självständig administratör som har en god förmåga kring samarbete och att kunna växla snabbt mellan olika arbetsuppgifter och ändå arbeta strukturerat under tidspress.

Vi tror att du idag arbetar som:

• affärskoordinator eller liknande tjänst på bank/försäkringsbolag
• företagsrådgivare och vill fokusera på administration
• på företag med deras tjänstepensionsförsäkringar



Om företaget
Hos oss på Mercer Sverige får du möjlighet att påverka företagets verksamhet samt utvecklas professionellt och bli en del av ett team med kompetenta och inspirerande medarbetare. Tjänsten är en tillsvidareanställning på heltid med placering på vårt fräscha kontor i centrala Göteborg.



Frågor och kontakt
I denna rekrytering samarbetar Mercer med oss på Amendo. Du är välkommen med din ansökan via vår hemsida, dock senast den 22 april. För frågor om tjänsten, vänligen kontakta Camilla Marz på telefon 0725 396604 eller via mail camilla.marz@amendo.se Intervjuer sker löpande och tjänsten kan därför tillsättas innan sista ansökningsdag.

Välkommen med din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid Tillsvidare

Publiceringsdatum
2019-04-05

Ersättning
Fast lön

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2019-04-23
Ange följande referens när du ansöker: 4202
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Camilla Marz camilla.marz@amendo.se

Företag
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Adress
Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg
Östra Larmgatan 13
41107 Göteborg

Kontorsadress
Östra Larmgatan 13

Jobbnummer
4716440

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos Amendo Bemanning&Rekrytering Göteborg: