Är Du Konsultchef Och Redo För Nästa Steg Hos Jobbusters?

JobBusters AB / Administratörsjobb / Stockholm
Observera att sista ansökningsdag har passerat.


Visa alla administratörsjobb i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige
Visa alla jobb hos JobBusters AB i Stockholm, Solna, Lidingö, Sundbyberg, Danderyd eller i hela Sverige

Publiceringsdatum
2016-10-28

Dina arbetsuppgifter
Är du redo för rollen som Konsultchef på JobBusters? Vi söker dig som vill följa med på vår tillväxtresa och utveckla våra affärer!
Vi erbjuder dig en helt ny roll inom ett nytt affärsområde, som du själv får vara med att forma.

Som Konsultchef hos oss är du spindeln i nätet gällande konsulthantering! Du har fokus på att värna om dina konsulter och att bibehålla samt utveckla JobBusters affärer.
I din roll lägger du stor vikt vid att bevaka befintliga avtal och du har en nyckelroll vid eventuella förlängningar eller avslut av konsultuppdrag. Du kommer att jobba i ett nära samarbete med både kunder och konsulter, för att hitta nya affärer vid eventuella uppdragsslut. Förhandling kommer att vara en del av din vardag och du deltar aktivt i prisförhandlingar för såväl nya som befintliga konsulter.

Som Konsultchef hos oss har du redan från start ett antal befintliga konsulter som du är ansvarig för. I rollen ansvarar du över alla delar som ingår i anställningen för dina konsulter såsom avtalshantering, introduktion, kontinuerliga avstämningar, tidsrapportering och uppföljning med mera.
Vidare jobbar du parallellt i mindre som större projekt, kopplat till konsultområdet.

För att trivas i den här rollen är det viktigt att du är självgående, driven och inte är rädd för att ta egna initiativ och trivs i en ansvarsfull roll.

Om företaget
JobBusters är ett av de snabbast växande rekryterings- och personaluthyrningsföretagen i Sverige! Vårt mål är självklart att fortsätta växa med bibehållen lönsamhet. Vi är ett auktoriserat bemanningsföretag med kollektivavtal. JobBusters hjälper företag med kompetensförsörjning och arbetar gentemot ett brett spektra av branscher med inriktning mot tjänstemän. Vi samarbetar idag med allt ifrån stora globala företag till mindre lokala bolag. Långsiktigt samarbete är något vi strävar efter, vi är alltid flexibla och lyhörda för kundens behov och kandidatens önskemål om utveckling. Vår målsättning är alltid att hitta kundens drömkandidat och kandidatens drömjobb!

Vi erbjuder dig en flexibel och dynamisk roll, med ett ungt och glatt gäng, i ett växande företag. Eftersom våra medarbetare är vår största tillgång, finns det vid goda prestationer mycket goda möjligheter till utveckling både personligen och i företaget. Vi präglas av en företagskultur med riktigt högt i tak, hög ambitionsnivå, korta beslutsvägar och en trevlig arbetsmiljö. Du kommer att jobba med kompetenta och drivna arbetskollegor som peppar varandra och har riktigt kul på jobbet. Varje år åker vi på en resa, då vi uppnått våra mål. Senast gick den till Grekiska Rivieran.

Vi har kontor i Stockholm, Göteborg, Linköping och Malmö. Du kommer att arbeta på vårt Stockholms-kontor på härliga Kungsholmen!

Kvalifikationer
• Du har en eftergymnasial utbildning inom relevant område.
• Du har minst 2 års erfarenhet av liknande roll.
• Du har god vana av att hantera avtal mot kund samt kunskaper inom kollektivavtal och arbetsrätt.
• Du har en mycket god administrativ förmåga.
• Du har ett stort intresse för sälj och affärer.
• Du har gärna ett brett kontaktnät.
• Du talar och skriver svenska obehindrat, då du använder dig av språket i tjänsten.

Dina personliga egenskaper
Som person är du driven och självgående i ditt arbete, du har ett gott affärssinne och kan enkelt ställa om och prioritera i en snabbrörlig miljö. För att trivas i rollen är du kommunikativ och tycker om att bemöta olika typer av människor. Du trivs med att förhandling ingår i din vardag.

Vi tror att du känner dig trygg i din roll idag, men söker en miljö där du kan påverka och jobba nära ledning med korta beslutsvägar.

Ersättning
Fast lön med rörlig del. Enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan

Heltid. Tillsvidare med start snarast efter årsskiftet, eller enligt överenskommelse. Kontorstider med flex.

Skicka in din ansökan i Word-format snarast, gärna med foto. Urval sker löpande.

Har du några frågor gällande vår rekryteringsprocess eller om tjänsten är du välkommen att höra av dig till ansvarig intern rekryterare. Vi ser fram emot din ansökan!

Varaktighet, arbetstid
Heltid tillsvidareanställning

Ersättning
Enligt överenskommelse

Så ansöker du
Sista dag att ansöka är 2016-12-28
Ange följande referens när du ansöker: 1984
Klicka på denna länk för att göra din ansökan

Kontakt
Carolina Lundgren carolina@jobbusters.se 08-525 240 17

Företag
JobBusters AB

Adress
JobBusters AB
Wennerbergsgatan 10
11258 Stockholm

Kontorsadress
Wennerbergsgatan 10, Stockholm

Jobbnummer
3134913

Observera att sista ansökningsdag har passerat.

Prenumerera på jobb från JobBusters AB

Fyll i din e-postadress för att få e-postnotifiering när det dyker upp fler lediga jobb hos JobBusters AB: